רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 במרץ 2022

צימוקים

 

💥 התעללות: לאחר שדרשו את פינוי בית הכנסת המרכזי בשכונת 'נופי עילית' במודיעין עילית מחר, והותירו כ-300 משפחות מלקחותיהם ללא בית כנסת. נציגים מטעם חברת 'קרית ספר' ניסו למנוע הערב הקמת בית כנסת באוהל ארעי על מגרש חניה סמוך.

💥 אלפי בנות סמינרים בירושלים השתתפו בתפילת ראש חודש בכותל המערבי כדי למנוע את חילול הקודש על ידי הרפורמים. נכון עד לשעה זו אין אירועים חריגים.

💥 תפילת האלפים בכותל המערבי: יו"ר תנועת ארץ הקודש הרב פסח לרנר שמימן את האוטובוסים של בנות הסמינרים לעצרת הביע סיפוק מהצלחת האירוע "למרות ניסיונות הפרובוקציה וההפרעות המכוונות, זכינו לחזות באלפי בנות שגדשו את רחבת התפילה וקידשו שם שמים בתפילתן כפי הוראתו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל".

💥 ‏הרב הראשי של אוקראינה משה ראובן אסמן, שנמצא בקייב: "אם ישראל הייתה מספקת לאוקראינה זה היה טוב. צריכים דברים הומניטרים לכל הפחות. אני רואה בעיניים כל יום שנהרגים אזרחים כולל יהודים". ‎

💥 ‏הרב משה ברנדסודרפר ליהודי אוקראינה: מותר להשתמש בטלפון בשבת ואפילו חובה לפתוח קו טלפון חירום. הפסק נשלח לרב ארטנרוי רב העיר ז'פרוז'ה באוקראינה, אולם מיועד לכלל היהודים במדינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.