רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 ביולי 2021

מבזקים


💥 ראש ישיבת ההסדר הר עציון הרב יעקב מדן במאמר חריף ב'מקור ראשון' תחת הכותרת "ליברמן נגד עולם התורה": ראש הממשלה הבטיח לפני זמן לא רב שלא ייתן לפגוע בעולם התורה, אבל עכשיו הוא פינה את הזירה לשר האוצר אביגדור ליברמן שיעשה בה כרצונו :

💥 הרב יעקב מדן במתקפה נגד מהלכיו של ניר אורבך להפרדה בין עולם הישיבות החרדי לישיבות הציונות הדתית: ההבדלים בין עולם התורה החרדי לעולם התורה הציוני־דתי גדולים מאוד אך המשותף לכולנו – תורת ה' שעלינו לשמר אותה בעם ישראל - גובר על כל הבדל. אסור להיכנע לגחמה פוליטית זרה בעבור סיכוי לקבל כסף

💥 יקי אדמקר: רה"מ בנט שוחח הערב עם הרב הראשי הרב דוד לאו וביקש ממנו לצאת בקריאה לבני 60 ומעלה להתחסן במנת חיסון שלישית נגד נגיף הקורונה, בהתאם להחלטתו. הרב צפוי לצאת בקריאה כזו על מנת לעודד את הציבור הדתי והחרדי להתחסן :

💥 אחרי פגישה שהתפוצצה עם האוצר לאחר שלא הוסכם על מתווה להעלאת הנותרים מאתיופיה, מודיעה השרה פנינה תמנו שטה: "אתנגד לתקציב גם במחיר שלא אשב יותר בממשלה" (שירית אביטן).

💥 הנהלת מרצ החליטה להסמיך את הסיעה להתנגד לתקציב אם לא ייענו דרישותיה. (עמית סגל)

💥 עוקף שאשא: ישראל היום בכותרת ראשית "ראה"מ בנט ושרת הפנים שקד בוחנים ציר עוקף שאשא ביטון למתן חיסונים בבתי הספר על ידי העברת הסמכות לרשויות המקומיות".

💥 עמית סגל ב'ידיעות': בנט היה שמח להזיז את שאשא ביטון מתפקידה, או למצער מקבינט הקורונה, אבל במצבו הפוליטי זה בלתי אפשרי. גדעון סער מגבה אותה, וחודש לתחילת שנה"ל - ידה על העליונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.