רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 במאי 2021

מבזקים


 במהלך השבת פרצו אקרים המכנים את עצמם "האקרים המושיעים" לאתר 'בחדרי חרדים' ושתלו מסרים שונים באתר.  מערכת האתר עובדת בשעה זו לטפל בפרצה ולהשיב את האתר לפעולה. כמו כן פרצו לאתר 'הידברות'


מטריד: במהלך השבת - אלמוני צייר צלב קרס בבניין מגורים בשכונת רוממה בירושלים, טרם הוגשה תלונה למשטרה (שלומי הלר).

קרן הכותל המערבי הודיעה: בשבת הגיעו אלפי מתפללים לרחבת הכותל, שמתנהלת כבשגרה ולא פונתה הערב ממתפללים (טויזר).

‏יהונתן יוסף, חבר מועצת העיר ירושלים לרדיו 103: "כל מי שזורק אבנים, תוקף שוטרים, לוחם במדינת ישראל - צריך להרוג אותו. ואני אומר את זה כחבר מועצת העיר ירושלים".

‏רכבו של האדמו"ר מווזעיל נרגם כעת בבלוקים ע"י ערבים בחזור מהציון של זקנו ר' שלומקה מזוועיל בהר הזיתים. גם שמשות האוטובסים עם החסידים נופצו. בנס איש לא נפגע. (רבינא).

הגר"מ מאזוז שליט"א בשיעורו השבועי בהמשך לפגישתו השבוע עם יו"ר תקווה חדשה גדעון סער: כואב הלב לראות איך אנשים מוכרים את המדינה בגלל אישי, אמרתי להם עוד 20 שנה אף אחד לא יזכור את האיש רק את מה שעשית לכלל ישראל, השמאל מסוכנים! אסור ללכת איתם,יש שם את יש עתיד שאין להם עתיד. כל הכבוד למפלגות החרדיות שלא ממצמצות ועומדים כחומה בצורה באגף הימיני! האישי הזה יהיה בכיה לדורות.

ח"כ יעקב אשר לאטילה שומפלבי ומורן אזולאי באולפן 'ויינט': "תאר לכם שיהדוה"ת הייתה מסכימה להיכנס לממשלת איחוי-שינוי בתנאי שגפני יהיה ראה"מ עם ארבעה שרים, המילה סחיטה הייתה נסחטת נגדנו בכל הורסיות האפשריות. הגישה של התקשורת כלפי בנט היא אתרוגית".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.