רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 במאי 2021

מבזקים


 גלובס: תעלומה - התקצוב הציבורי שניתן לאתר הרשב"י ולהילולה באמצעות "המרכז למקומות הקדושים" זינק פי ארבעה בעשור האחרון - ליותר מ-30 מיליון שקל, אבל שיטת המימון המפותלת מקשה לבדוק מה נעשה בהם.


שרקי: ‏אם הנספים במירון לא היו חרדים כבר היתה מתנהלת חקירה כלשהי. ממלכתית, משטרתית, מבקר המדינה, מח״ש. הזעם הציבורי לא היה מאפשר אחרת. עשרה ימים מאז 45 אנשים נהרגו, איש לא נחקר באזהרה או אפילו מסר עדות פתוחה. ים של זמן לטייח ולמרוח. אדמקר: דם חרדי הפקר.

ישי כהן: ‏סוגרים שבוע בו ראש הממשלה ונשיא המדינה לא מצאו זמן לבקר ולנחם אפילו משפחה אחת מקורבנות אסון מירון. יש קשר לזה שכל 45 הקורבנות חרדים? בושה.

האסון במירון לא יורד מסדר היום! - ח"כ יעקב אשר למימרן במהדורה המרכזית ב'קול חי': "אסור להשאיר את מתחם ציון הרשב"י כמו שהוא. אחת ולתמיד חייבים לשנות את המקום מבחינה פיזית ותשתיתית, אסור לסמוך על הנס ולהגיד 'יהיה בסדר'. אם לא יביאו תכנית פיתוח חדשה למירון לא נגיע לפתרון".

עוד מח"כ אשר למימרן ב'קול חי': "כראש עיר בבני ברק הייתי צריך לנהל תרגילי הטעיה בהלוויותיהם של גדולי ישראל כדי למנוע סכנת נפשות. אני מנסה לגבש גוף מקצועי חרדי שיתכלל מול הרשויות קווים מנחים לניהול אירועים המוניים באופן שיתאים לציבור שלנו".

אריה ארליך: ‏אסור לתת לזמן להקהות את הדרישה לוועדת חקירה בעק' אסון מירון. החדשות מתחלפות - אבל עבור 43 משפחות שום דבר לא יחזור להיות כשהיה. חיי חרדים לא הפקר. ועדת חקירה. עכשיו!


יוסי מזרחי: יועצת ראש הממשלה רבקה פאלוך תושעה בעקבות ניסיון שלה לצלם סרטוני תמיכה בנתניהו, אצל משפחות של קורבנות מהאסון במירון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.