רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 במאי 2021

מבזקים


 היועמ"ש מנדלבליט מפרסם הערב כי בתום מספר התייעצויות לגבי חקירת האסון במירון, החליט על מתווה שבמסגרתו שני צוותי החקירה של משטרת ישראל ושל המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה – יעבדו באופן משותף לצורך חקירת האירוע, תוך הקפדה על גדרות וסייגים לעבודה המשתפת.


אסון מירון: 'ידיעות' בכותרת ראשית מדבריו של המפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי "לא הייתי צריך להיות בשטח כדי לאשר את האירוע, עשינו מעל ומעבר למה שהיינו צריכים, אם אני אשם אני אשים את הראש".

יצחק נחשוני: ‏הראיון עם המפכ"ל ב'ידיעות', או כפי שזה מוגדר שם ה"הגירסה הראשונה" הוא כסת"ח. לא די שהפיקודים שלו הם החוקרים הוא גם מוסר להם את גרסתו דרך העיתון. בעצם למה לא? מי שחתם על פקודת מבצע מירון 'בלנקו' בלא שביקר בשטח למה שלא יחתום כבר גם על המסקנות ללא כיסוי?

׳ידיעות׳ על חקירת אסון מירון - במשטרה מתלבטים באיזה אופן יש לחקור בכירים בחסידויות השונות שהשתתפו בהילולא. מדובר בחקירה מורכבת מאוד, בין היתר נוכח ריבוי הגופים הממשלתיים, הציבורים והפרטיים המעורבים ומעגל מקבלי ההחלטות השונים. לטענת היועמ״ש מנדלבליט - החקירה תהיה מקיפה במיוחד.

המפכ"ל שובר שתיקה: "המצפון שלי נקי, לא אתפטר". בריאיון לדני קושמרו אומר רב ניצב קובי שבתאי: "גורמים שונים עושים עליהום על המשטרה", ורמז שאוחנה לחץ עליו שלא לדרוש ועדת חקירה ממלכתית :

נס הלילה במערכת המכפלה: שוטרי מגב עצרו מחבלת עם סכין שהלכה לבצע פיגוע.

הצהרת דרעי, ליצמן וגפני: בעוד ׳המודיע׳ מסקר בעמוד הראשון את הצהרת ראשי המפלגות אמש ותוקף את בנט, ב׳המבשר׳ התעלמות מוחלטת מההצהרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.