רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 במאי 2021

מבזקים


 הלם בסביבת הרה"צ רבי מיילעך בידרמן שליט"א:

עיתון המודיע מחק חלק גדול מדרשת התעוררות שנשא השבוע בסמינר הישן בגלל שדיבר בו על הצורך בהתחזקות בבין אדם לחבירו
כותבי הדרשה שנשלחה לעיתון נדהמו לפתוח את העיתון בבוקר ולראות שכל הקטע על החיזוק בבין אדם לחבירו פשוט נמחק.

‏עם השבעת ממשלת האחדות: יוסי טייב, אליהו ברוכי ויעקב טסלר ימצאו את עצמם מחוץ לכנסת. (רבינא).

לקראת הקמת ממשלה אנטי דתית? ‏יו"ר ישראל ביתנו על הדרישות הקואליציוניות של מפלגתו: "נדרוש את חוק הגיוס כפי שעבר בקריאה ראשונה בכנסת, חוק ברית הזוגיות וביטול המונופול על הכשרות. נעמוד על ביטול חוק המרכולים, מתן אפשרות לרבני ערים להקים בתי דין לגיור וקידום לימודי ליבה במגזר החרדי".

ברנע לאיווט ליברמן: ״איך תנהג בחרדים אם תתמנה לשר אוצר? האם תקצץ בקצבאות?״. ליברמן: ״כשנתניהו היה שר אוצר וקיצץ בקצבאות, ראית מיד ירידה בילודה ועלייה בכניסה לשוק העבודה. ואז הוא החזיר להם עוד ועוד הוסיף. הקצבאות מעודדות בטלה בשני מגזרים - חרדים ובדואים. כשאין מקצוע, אלה הולכים לכולל ואלה הולכים לשדוד. אני לא יודע האם עבאס יתמוך בקיצוץ הקצבאות, אנחנו נעשה את המקסימום״.

עמית סגל: דרישות ליברמן למו"מ הקואליציוני עוסקות בעיקר בנושאים האזרחיים. לא נראה כמו משהו שימינה לא תוכל לחיות איתו. הוא גם לא מכניס חובת לימודי ליבה .

בן זוגה של יו"ר העבודה ליאור שליין בטוויטר: כרגע בדירה מתחתי: יו"ר סיעה עם 6 מנדטים מסביר ליו"ר סיעה עם 7 מנדטים למה הוא צריך להיות ראש הממשלה, והיא שרת החקלאות.

‏בן למשפחה מאסון מירון: רבקה פאלוך ביקשה שנצלם סרטון תמיכה לנתניהו ואשתו. שאלנו למה ביבי לא בא או מתקשר והיא ענתה שאם יתקשר אלינו הוא יצטרך להתקשר לכולם. (חדשות 12).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.