רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 בפברואר 2021

מבזקים


 ‏הגנב הנדיב: אלמוני תרם השבוע רבע מיליון שקלים לעמותה מצילת חיים, באמצעות כרטיסי אשראי גנובים של עשרות אזרחים (ענבר טוויזר) :

'יתד' בכותרת ראשית: הממשלה צפויה לאשר היום עוצר לילי בפורים מיום חמישי עד יום ראשון, התחבורה הציבורית תצומצם, סעודות יתקיימו במשפחה גרעינית בלבד, תיאסר יציאה מעבר ל1000 מטר, בעולם התורה לא יתקיימו מגביות בבתים כהוראת גדולי ישראל.

יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר לעודד בן עמי בערוץ 12: "הרבנים הקדימו את הממשלה והודיעו כבר לבחורי הישיבות לא לצאת לאיסוף הכספים השנתי המקובל. צריך לאפשר לקיים את מצוות החג אבל להיזהר מהתקהלויות".

ח"כ יעקב אשר לעודד בן עמי בערוץ 12 על חולי הקורונה שזייפו בדיקות כדי להיכנס לארץ: "מי שעולה על טיסה כשהוא חיובי לקורונה הוא בגדר רוצח, הוא מסכן את כל יושבי המטוס, אסור שתהיה סלחנות בעניין הזה".

ליצמן: : "הצהרה מסוכנת שמעידה על סכנה רוחנית חמורה ביותר, בניסיון לתת הכרה וגושפנקא לרודפי הדת, הרפורמים והקונסרבטיבים בישראל. הודעת בכיר במפלגת סער מעידה לאן פניו של גדעון סער מובילות, בכל הקשור לדת ומסורת ישראל".

ליברמן עכשיו אמר שהשלטון זה לא נתניהו אלא יענקי קנייבסקי וגפני שיושבים על הברז

רה"מ נתניהו - "ערב חג הפורים אני אומר למבקשי נפשנו, איראן וגרורותיה במזרח התיכון: לפני 2,500 שנה ניסה צורר פרסי אחר להשמיד את העם היהודי וכשם שהוא נכשל אז - תיכשלו אתם היום".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.