רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 בפברואר 2021

צימוקים

 

ביום שישי בזמן שהיה מבצע החיסונים הגדול בקרית בעלזא, נכנס הרופא לאדמו"ר מבעלזא ונתן לו חיסון ‏

הגאון רבי יעקב עדס בשידור חי למימרן בקול חי: "פרסמו בשמי שאמרתי לא להתחסן, זה שקר, לא אמרתי דבר כזה"

בישיבת סלבודקה הוחלט כי רק בחורים מחלימים או מחוסנים יורשו לצאת בימי הפורים לאסוף תרומות עבור הת''ת של הישיבה כמידי שנה בשנה, שאר הבחורים ישארו בישיבה כהוראת מרן רה''י הגרי''ג אדלשטיין.

סער מבטיח להעדיף את הרפורמים והקונסרבטיבים - תיעוד של בכיר במפלגתו של סער בכל הקשור ליחסי ישראל והתפוצות: "דיברתי עם גדעון סער, ומצאנו שאנחנו יותר מסכימים מאשר חולקים. כשגדעון סער ייבחר - דלתו תהיה פתוחה בפני רבנים רפורמים ורבנים קונסרבטיביים מישראל ומחו"ל, הם ירגישו בבית".

אבי רבינא: גדעון סער "לא פוסל אף אחד" מסתמן כסכנה ליהדות החרדית השמרנית, ציטוט שלו בשיחה עם דיין על הרפורמים: "הם ירגישו בבית, הם ירגישו בבית איתנו, זה לא אומר שכל בקשה ורצון תתמלא אבל הדרך לבחון ולטפל בבעיות יהיה לגמרי שונה".

יעקב מלמד בטוויטר: ‏שיחת היום בחסידות ויז'ניץ: לפני שבועיים שוחח האדמו''ר עם האברך מהחסידות שהיה עצור בכלא 4 לאחר שלא התייצב להסדר דיחוי ואמר לו כי "בפורים מדי הצבא כבר לא ישמשו לך לבגדים, הם ישמשו לך לתחפושת". היום האברך שוחרר לביתו.

נס בויזניץ: החתן שהתמוטט לפנות בוקר בבני ברק לפני כשבועיים ועבר 2 החייאות, התעורר.

ויסברג: ‏בעקבות האסונות שארעו בקרב תלמידי ישיבת תורת זאב כאשר שני הורים של בחורים נפטרו ל"ע מקורונה נערך בהיכל הישיבה בבית שמש עצרת חיזוק בה נשא דברים הגאון רבי דוד כהן ר"י חברון.

בחורי ישיבה מבני ברק התרימו את ח"כ מנסור עבאס יו"ר רע"מ לקופת הת"ת. עבאס לבחורים: "מה שיש לי בכיס אני נותן" והוציא 200 שקל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.