רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 23 בספטמבר 2020

מבזקים

שר הביטחון וראש הממשלה חליפי, בני גנץ, אמר הבוקר כי "הזכות להפגין ולמחות היא קדושה. דרישתם של המבקשים להתפלל כפי שנהג העם היהודי במשך אלפי שנים קדושה וצודקת אף היא". 

'ידיעות': פין ווען ביסטו געווען אין בידוד? צה"ל מחפש בדחיפות חיילים משוחררים דוברי יידיש לביצוע חקירות אפידמיולוגיות, "יש צורך קבוע בדוברי אמהרית, ערבית ורוסית. יידיש, להבדיל, זאת שפה פחות נפוצה ולכן יותר קשה למצוא חוקרים שיכולים לתקשר בה" אמרו.

‏השר הנדל ב'רשת ב': מנהיגי האופוזיציה וגם המפלגות החרדיות צריכים לקחת אחריות. זה הופך להיות מאבק של קנאים שמוכנים לשרוף הכל, העיקר שזכותם תישמר.

המאבק על תפילות יום כיפור - זאב קם ברשת ב': אמש הועבר מסר מלשכת יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר ללשכת ראה"מ: "אם יופרו הסיכומים שהושגו על תפילות הימים הנוראים בבתי הכנסת, הוועדה תהיה חופשית להתכנס ולבטל את ההחלטה".

ריבלין בטויטר: ‏הצביעות של מנדלבליט - הוא דורש נתונים על ההדבקה בהפגנות כדי לדון אם לאסור אותם. כאילו שהוא לא יודע שההדבקות זה לא הבעיה בהפגנות. הבעיה זה שאי אפשר לאכוף סגר במקומות אחרים בגלל הטענה של למה בבלפור מותר.

ארי קלמן: אחד מעובדי סיעת יהדות התורה נמצא חיובי לקורונה מסתמן כי חלק מחברי הכנסת יכנסו לבידוד.
ח"כ אייכלר בשאילתה דחופה לשר לביטחון פנים: מפקד משטרת חיפה אמיר גולדשטיין הגיע במהלך ראש השנה בליווי תקשורתי והפריע לתפילות בבית הכנסת סערט ויז'ניץ בחיפה. מי אפשר זאת? ומה נעשה כדי שפגיעה בחופש הדת לא תחזור על עצמה?.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.