רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 בספטמבר 2020

מבזקים

בבריטניה תיכנס היום לתוקפה ההנחיה החדשה האוסרת על התקהלות של למעלה משישה בני אדם. קנסות בגובה של עד שלושת אלפים ומאתיים לירות שטרלינג יוטלו על מפרי ההנחיות. אתמול נרשמו בממלכה יותר מ-3,000 נדבקים חדשים. (חדשות 12).

שוב פייק באתר 'ווינט': קיימו ראיון עם אדם שצילם אמירת סליחות בבני ברק, בתיעוד שהוצג מאות מתפללים יחד ללא ריחוק ומסכות, אלא שמתברר כי האיש שיקר ומדובר בתמונות שצולמו בברוקלין:
גורם בכיר באגודת ישראל ליוסי ברגמן ב'בחזית': "אין לנו כל ענין לפגוע באיזון שבין הסיעות ומה שיש בהסכם יקויים. היום בישיבת סיעה נחליט לאן דרכנו מיועדות, משערים שעד אחרי החגים נדע על איוש התיקים והחכים. נפעל בהבנה משותפת”

במידה והמצב יישאר כך, סגן השר אורי מקלב יודיע כי במידה ואחד מח״כי ׳אגודה׳ לא יתפטר, הוא יחזור לכנסת, אליהו חסיד ייצא והשוויון בין ׳אגודה׳ ו׳דגל׳ יחזור.

'ישראל היום': מחקר שנערך בבי"ח 'הר סיני' שבניו יורק מלמד כי אחד הנזקים השקטים של הקורונה הוא פגיעה בשריר הלב - גם אצל חולים א-סימפטומטים.

הלמ"ס מעדכנים את נתוני התמותה, ביולי 2020 נפטרו 3,656 בני אדם, לעומת 3,433 שנה שעברה. עליה של 223 (הקו החרדי).

גורם במשטרה ל-N12 על תקרית זריקת שק הזבל אתמול על מפגין חרדי בבני ברק: "על אף התנהגות האלימה שספגו השוטרים והפקחים אמש בבני ברק, לא מצופה משוטר לפעול בדרך שפעל, והנושא יטופל על ידי מפקדיו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.