רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 24 במאי 2020

מבזקים

אלי צפורי: ראש הממשלה נתניהו בנאום חייו הפך את הקערה על פיה, והגיש כתב אישום נגד המערכת המשפטית וכתבי החצר של הפרקליטות:

יהודה שלזינגר: ‏הרב חיים דרוקמן אומר הערב:
"השופטים שעמדו על כך שראש הממשלה יופיע מחר נכנעו לתקשורת. הוא לא 'בוזגלו',  ל'בוזגלו' לא מחכים 100 צלמים.
התקשורת רוצה להשפיל אותו וזו השפלת מדינת ישראל".

יו"ר הכנסת יריב לוין בריאיון בערוץ 12: "הוצאתי בבוקר הודעת תמיכה בראש הממשלה. זו הדרך הנכונה שבה בחרתי. זה דבר שאסור שיקרה בחברה דמוקרטית, משפט של "פייק", תיקים על דברים שלא היו"

הקורנה בארה"ב: הנשיא טראמפ הורה לראשי המדינות לפתוח מחדש את בתי הכנסת והכנסיות, והודיע כי בתי התפילה יוגדרו כמוסדות חיוניים.

שלמה ריזל ב'קול חי': בשל הודעת טראמפ על פתיחת בתי הכנסת, נערכה בערב שבת (שעון ארה"ב) התייעצות בהולה של גבאי בתי הכנסת בשכונת קראון הייטס החב"דית יחד עם רופאים והוחלט לפתוח כבר בשבת זו בצורה מדודה.

דני דיין קונסול ישראל בניו יורק: מתוך כ100,000 מתי הקורונה בארה"ב, כ40,000 הם בניו יורק ובניו ג׳רזי בלבד, מדינות בהן אחוז היהודים גבוה מאוד.

ירושלים: 30 ילדים ו2 מלמדים מת"ת "חכמת שלמה" נשלחו לבידוד לאחר שמלמד נמצא חיובי לקורונה. המלמד הגיע לחיידר ליום אחד לאחר היוועצות ברופא ששלל קורונה, אולם לייתר זהירות נתבקש המלמד שלא להגיע לת"ת. ביום שישי אובחן כחולה בקורונה וכאמור כל מי שבא עימו במגע נשלח לבידוד.

10 חולי קורונה נוספים אובחנו היום בישראל, מספר המתים נותר 279:

דו"ח המל"ל: עדיין מאושפזים בבתי החולים 29 חולים מירושלים, 25 חולים מבני ברק 2 חולים מבית שמש וחולה אחד מאלעד, שיעור הנפטרים: ירושלים עם 61 נפטרים, בני ברק 42, ובית שמש 2 נפטרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.