רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 24 במאי 2020

מבזקים


חבר הפרלמנט היהודי באיראן מפציר ביהודי העולם להתקומם נגד הציונות, הוא תקף את ישראל. "הציונים אינם מחויבים כלל לעקרונות היהדות"

׳ווינט׳: מנהיג צפון קוריאה קים ג׳ונג און שוב נעלם, והוא לא נראה כבר 3 שבועות. מתחילת אפריל הופיע בציבור רק 4 פעמים, לעומת 27 בתקופה המקבילה אשתקד.

זלמנוביץ: ‏הממשלה אישרה את הרכב ועדת השרים לענייני הקורונה - נתניהו, אדלשטיין, גנץ, ישראל כץ, אשכנזי, גלנט, עמיר פרץ, יזהר שי, שמולי, דרעי, מירב כהן, רגב, ואסף זמיר. קלמן: ‏ליצמן שניהל את המאבק וכיהן כשר בריאות בעשרו האחרון נותר בחוץ.

׳ידיעות׳: בגלל טענת עורכי דינו של נתניהו כי קיבלו את עיקר חומרי החקירה רק בחודש מרץ האחרון, ובתי המשפט יוצאים לפגרת אוגוסט - נראה כי שלב הדיונים וההוכחות לא יתחילו לפני חגי תשרי. הערכה: המשפט עלול להימשך בין שנה לשנתיים לפחות.

כותרות העיתונים על דרמת משפט רה"מ נתניהו: 'ידיעות': "על ספסל הנאשמים". 'ישראל היום': "המשפט". 'יתד': "אירוע משפטי-פוליטי דרמטי".

:נתניהו: איך גיבה היועמ"ש את כל המהלכים הפסולים נגדי? איך חתם על כתב אישום מופרך? האם יש לו משהו להסתיר? האם אלו הקלטות שמוסתרות בכספת? אני דורש לפרסם אותן ולהסיר את כל צווי איסור הפרסום כי אם הציבור יידע את כל האמת - כל התיקים הללו יתפוררו.

עורכי דינו של נתניהו חשפו בדיון שלפני חודש וחצי המשטרה חקרה עד באחד התיקים נגד נתניהו, בניגוד לנוהל המקובל להגיש כתב אישום רק לאחר סיום החקירה

הוחלט הדיון הבא במשפט נתניהו ב-19.7. בלי נתניהו. הדיון הבא עם נתניהו רק בעוד כשנה.

עמית סגל: הפרקליטות מסכימה לפטור את נתניהו ושאר הנאשמים מנוכחות בדיונים המקדמיים (אלה שקודמים לשלב ההוכחות).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.