רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 במרץ 2019

מבזקים


החצבת הגיעה לקראון הייטס: בשבוע שבו הוכרז מצב חירום רפואי במחוז רוקלנד בניו-יורק, בעקבות התפרצות מחלת החצבת, רופא בשכונת קראון-הייטס אישר אמש כי מקרה של חצבת אותר גם בשכונה החב"דית הגדולה בברוקלין. בעקבות כך, משרד הבריאות בניו-יורק הוציא המלצה לתושבים להתחסן, בעיקר אלו המוגדרים כקבוצות סיכון.

'חב"ד ניוז': חברי הבד"צ בקראון הייטס הרב שוויי והרב ברוין פירסמו מכתב לציבור בו קוראים לציבור להתחסן בפני החצבת שהתגלתה בקראון הייטס. הם מציינים כי הרבי הורה תמיד לפעול ע"פ הוראות הרופאים וכך יש לעשות

אנטישמיות בחסות אי-משמעת בחצרות החסידים: ה'ניו יורק טיימס' מפרסם הבוקר כתבה על "החרפת המתיחות בין החרדים בניו יורק לבין כלל תושבי העיר" בשל הסירוב של חלק מהחרדים להתחסן נגד מחלת החצבת.

'ניו יורק טיימס': "כאשר לקוח גברי, עם הכובע השחור והפיאות השחוקות של יהודים חרדים, התחיל להשתעל אמרה לקוחה לחברתה 'בואי נלך, בואי נלך! היהודים לא מתחסנים!' ".

יאיר אטינגר בטוויטר על הפרסום ב'ניו יורק טיימס': "‏יהודים שימו לב- טמטום קשה (הפעם של קבוצת חרדים מופרעת) גורם כעת להתפרצות של אנטישמיות וגם של חצבת. הם לא מצייתם לשום רב, כי יש 'כתבות' באינטרנט שאומרות שלא צריך להתחסן. הכל באמת די מטומטם, ‏והתוצאה: ניו יורק בפניקה מחרדים משתעלים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.