רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 במרץ 2019

הקב"ה בצד שלו גם אנחנו בצד של נתניהו - מאמר תגובה לאנשי הבית היהודי בראשות פרץ למה הפעם מצביעים רק מחל ‎

מאת חסיד חב"ד

צר לי לאכזב אתכם אבל לשמוע כל היום ראיונות של רפי פרץ מלקק לגנץ זה ממש מזכיר לי את הליקוקים שלו למגרשים בגוש קטיף ושהוא נתן את האוקי לחייליו להתחיל לגרש באכזריות. אז מי ערב ששוב הממלכתיות לא תצוץ לרפי פרץ לגרש עוד 100 אלף מתנחלים?

ושוב אנשי עוצמה בכלל ילחמו בנתניהו וישתפו פעולה באופן עקיף עם אנשי גנץ שיצהלו עם הכהניסטים ששוב הפילו ממשלת ימין כמו שעשו במהלך כל השנים לממשלות ימין.

צריך לזכור את מה שהרבי אמר לנתניהו ברוח הקודש ובנבואה גלויה "אתה תאבק עם 119 אנשים אבל הקב"ה בצד הזה".

אז כן רבותי שעת ההכרעה הגיעה, שעת האפס האם תמשך לכהן בישראל ממשלה שמרנית בראשות ביבי או ממשלת כחול לבן חילונית אשכנזית הכי מסוכנת שקמה לעם היהודי כאן.

האפשרות הריאלית כרגע למנוע את ממשלת הסכנה ליהדות לבחורי הישיבות  ולארץ ישראל זה רק ממשלת ביבי חרדים וימין ולזה יש במצב שנוצר ואני לא אפרט כאן אתה מה שידוע לכולם שנתניהו חייב לקבל 40 מנדטים כדי שיוכל לשלוט עוד 4 שנים. מה שגם יחסל את הפרקליטות. יש כבר את כל הדרכים איך להגות מהמסילה את העבריינים מהפרקליטות. רק צריך שביבי יקבל 40 מנדטים ואולי גם 41. אחרת השמאל הפרקליטות והתקשורת תמשיך לשלוט ולחסל אותנו בשיטת הסלאמי.

שמעתי מראש ישיבה ידוע מי שלא מצביע במצב שנוצר מח"ל בעת הזאת יש לו דין של רודף לא רק של עולם התורה אלא של כל ארץ ישראל. תתארו לכם את גנץ מנהל את המאבק מול איראן ה' ישמרנו או מול החמאס. כמובן שה' שומר אבל ביבי עם ניסיון מצוין וחייבים רופא מומחה וחזק.

רבותי אל תשחקו באש. נתניהו היחיד שירחיב את ההתיישבות למליון תושבים הוא היחיד שהוכיח עשר שנים שאין פינוי יישובים מול כל הלחצים הבינלאומיים.

רבותי אנחנו חודש קודם ואנחנו בוגרי אוסלו התרגיל המסריח וכל סיפורי הפייק ניוז של השמאל שמתחפשים ערב הבחירות לימין.
אל תבואו לבכות כאשר קו 18 יתפוצץ לכם בפנים ויעופו גופות ברדיוס קילומטר. ואני אומר לכם זה יקרה אם גנץ ולפיד יעלו ואז תתחילו לצרוח ולבכות רוצים את ביבי חבל שהפלנו אותו.כךל עשיתם בדיוק שנה שאחרי שהפילו את שמיר. אבל כבר לימדונו חז"ל אין זועקין על לשעבר.

כעת אפשר להשפיע ולשכנע ולפעול. שימו רק מחל בקלפי כי הקב"ה בצד שלו וגם אנחנו בצד של נתניהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.