רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 בדצמבר 2018

מבזקים

עיריית בית שמש פרסמה הבוקר ביומונים החרדים מודעת אבל ותנחומים למשפחה על החייל יום כהן שנהרג בפיגוע אתמול על החתום ראש העיר וחברי המועצה

יוחאי דנינו ביום ליום: אחרי שהשבוע התפרסם מכתבו של הגר"נ קופשיץ מרבני בית שמש כביכול נגד ההצטרפות לקואליציה הופתעו גורמים באגודה לקבל טלפון מאחד מבני הבית של הרב שהסביר כי הובטח לו שהמכתב לא יצא אל התקשורת ובנוסף, המכתב לא נגד אגו"י "הרב מדבר על ענייני הדת בלבד לאחר ששמע על שינויים במועה"ד" אמרו.

עוד מיוחאי דנינו ביום ליום: בפגישה ניסו להסביר שנציג החסידות במועצת העיר, שמעון גולדברג פועל על דעת עצמו מגלה טפח ומכסה שניים. במהלך הפגישה שהייתה אמורה להיות סודית הפתיע גולדברג והגיע למפגש הסגור כשאת ההזמנה הוא לא קיבל מצד דגל. מאותו הרגע הטון המאשים כלפיו השתנה.

יוחאי דנינו ביום ליום: בשס בבית שמש יש מי שמדבר על גואל ועקנין כמועמד ליו"ר ויש שמדברים על הרל"ש של אבוטבול גולן שליט אך בשטח יש מי שדורש למנות את אלמליח הנציג השלישי ברשימה, שאמור להתפטר על פי ההסכם עם שלומי אמונים.

רון קובי משתלח בחרדים בראיון ל׳ערוץ 2׳ - ״קמפיין הבחירות התמקד ב"חרדים נוהרים" ובשחיתות שבאה מהחרדים. תושבי טבריה בחרו אותי כי הם לא רוצים פה עיר חרדית״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.