רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 בדצמבר 2018

מבזקים

פרידלנדר בטוויטר: ‏יו"ר סיעת אגודת ישראל בירושלים, מעכיל הלברשטאם, בנאום במועצת העיר: ''ניר ברקת שהיה חייב לי הרבה פחד לתת לי, שלא יגידו שזה שוחד. ממך, שאתה לא חייב לי, אני מצפה לקבל הרבה''.

ח״כ מיהדוה״ת לבלום ב׳קו עיתונות׳ - ״הפיגוע ממערכת הבחירות לא נקודתי, זה בכל הארץ. לא ידענו בחיים מערכת כזו: בי-ם, בבית שמש, באלעד, בפ״ת, בחיפה ובביתר. בכל עיר ששמים עליה אצבע המחלוקת נמשכת כאילו אנחנו חודש לפני הבחירות ולא חודש אחרי״.

יו"ר דגל התורה בירושלים אליעזר ראוכברגר בנאומו במועצת העיר ירושלים: "את המחסומים ששמו בכניסה לבניין העירייה צריך להוריד מחר בבוקר. אנחנו משרתי ציבור והתושבים צריכים גישה אלינו. המחסומים הללו הם גישה של אדון, אנחנו המשרתים ואת המחסומים הללו צריכים להסיר. אני קורא לראש העיר לעשות זאת כבר מחר בבוקר".

צביקה כהן בנאומו בישיבת המועצה: "אני קורא לראש העיר לעשות הכל כדי שאגודת ישראל והתעוררות יהיו חלק מהקואליציה".

רבינוביץ ב׳הארץ׳: מחקר חדש מגלה שהעיר ירושלים אמנם לא מתחרדת, אבל השכונות החילוניות בעיר כן בגלל בעיית מצוקת הדיור. חרדים רבים הולכים לשכונות כמו קריית יובל והגבעה הצרפתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.