רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 בדצמבר 2018

מבזקים

יהב ל׳ישראל היום׳ - ״התפרסמה תמונה שלי עם סכין נוטף דם. אנשי עסקים שמו מיליונים כדי להזיז אותי מהתפקיד, חבל שתומכי קליש לא התעכבו על כך שהורשעה בפלילים. גפני הלך נגדי רק בגלל שרצה שאני ימנה לסגן בשכר אדם שאי אפשר לסמוך על הגינותו. חוץ מגפני החלקים האחרים מהאוכלוסיה החרדית הלכו איתי״.

ח״כ גפני מסר בתגובה ל׳ישראל היום׳ על דברי יונה יהב - ״יהב הפר הסכם חתום עם ׳דגל התורה׳ למינוי סגן מטעמנו. החלטנו ללכת נגד ראש עיר שנתפס כאיש מתנשא שנכשל בתפקידו״.

‏אוסטרליה מתכוונת להודיע בשבת כי היא מכירה בירושלים בירת ישראל אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון בשל התפתחויות כלשהן. כך אמרו מקורות רשמיים בקנברה לסוכנות הידיעות הצרפתית. משה"ח של אוסטרליה קורא לאזרחים הנוסעים לנפוש באינדונזיה השכנה, מדינה שרוב תושביה מוסלמים, לנקוט משנה זהירות

עמית סגל בטורו ב׳ידיעות׳: עינת קליש התקשתה לזהות את עוצמת הצונאמי ממינוי הסגן הערבי. סקר שנעשה השבוע בקרב תושבי חיפה גילה: 85% מתושבי העיר תמכו בביטול מינוי הסגן, אפילו בשמאל היה רוב מוחץ נגד.

ערב שבת קודש
הזמנה של מצווה
במוצאי שבת קודש
כולם באים להתפלל ולהתחזק בשמחת וסעודת מלווה מלכה המסורתית בציון דוד המלך שבהר ציון ירושלים עם טובי הנגנים
 הזמר הנודע ה"ה אברומי מושקוביץ הי"ו הקלידן הנודע ה"ה משה מנדלסון הי"ו נשפן כלי זמר הנודע ה"ה דוד גולדמן הי"ו ברוכים הבאים בשם ה'
הוועד להצלת ציון דוד המלך בברכת שבת שלום ומבורך שתף בכל האפשרויות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.