רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 בספטמבר 2018

חסידי ברסלב משיבים לאהרוני ועוסקים בשגעונותיו

בדרשת שבת שובה שנשא האדמו”ר האהרוני מסאטמאר הוא יצא בהתקפה חריפה נגד הנוסעים לאומן וקבע כי מי שנוסעים לשם בראש השנה הם משוגעים

האדמו”ר האהרוני טען כי אין כל סיבה לנסוע לשם לראש השנה ומדובר בשגעון שחדר אצל אלפים ויש לבטל את המנהג הזה, האדמו”ר כועס על הסאטמארים ואחרים שנסעו לשם הוא טען כי מדובר במעשה שגעון וכי ראש השנה אין זה הזמן להשתגע

אז תשמע, אדמו"ר אהרוני מסאטמר, יש לי משהו להגיד לך.

לי אין שיגעון לשרוף פחים ולהסריח את ירושלים
לי אין שיגעון לא לטוס באל על רק בגלל שיש לו בזנב דגל של מדינת ישראל
לי אין שיגעון להתחבק עם אחמדניג'אד או כל צורר ישראל כזה או אחר
לי אין שיגעון לקרוא לשוטר יהודי "נאצי"
לי אין שיגעון להפגין נגד שגרירות ישראל בארה"ב בכל הזדמנות
לי אין שיגעון של מחלוקת בין המחנות - אהרוני זאלוני וכל השטויות שלכם (למי יש יותר גדול)
לי אין שיגעון לטוס במחלקות פאר ברחבי העולם (טוב, לזה אין לי גם כסף)
לי אין שיגעון לשכנע יהודים לגור בחול ולא בארץ הקודש כדי להינצל מהציונים
לי אין שיגעון לא להכנס לכותל המערבי רק בגלל שנכבש ע"י הציונים

מצד שני:
יש לי שיגעון - אני הולך ברחוב ובחמש דקות העיניים שלי נשרפו. יש לך פתרון לזה??
יש לי שיגעון - אני מתחיל משהו בעבודת ה' ומיד נופל. יש לך פתרון לזה??
יש לי שיגעון - אני מנסה להתפלל ולא מוצא טעם בתפילה. יש לך פתרון לזה??
יש לי שיגעון - כל ספרי המוסר שאני קורא מכניסים בי יאוש גמור. יש לך פתרון לזה?
יש לי שיגעון - אני כל הזמן נופל לעצבות ומרה שחורה. יש לך פתרון לזה?

לרבי נחמן יש פתרון לתיקון הברית
לרבי נחמן יש פתרון לאינסוף התחלות בעבודת השם
לרבי נחמן יש פתרון לחיות וטעם בתפילה
לרבי נחמן יש פתרון להילחם ביאוש
לרבי נחמן יש פתרון להיות בשמחה

לא פתרון אחד כי אם רבים מאוד
ולא רק למה שהזכרתי כאן כי אם לכל הבעיות ולכל המחלות נפש שיש היום
ולא רק לחולי נפש - גם לצדיקים גמורים רבי נחמן יכול לעזור.

אז לפני שאתה מעיז... לקרוא לשבעים אלף ויותר... משוגעים, בא תנסה לעשות חצי! חצי ממה שעשה רבי נחמן, ואחר כך נראה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.