רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 בספטמבר 2018

הרה"צ ר' חיים מאיר הגר בנו של ר' ישראל מתנער מן המחלוקת עם דודו ר' מנדלי

מאת ויזניצער

אמש בשעות הלילה הגיע הרה"צ חיים מאיר הגר מלפנים  אב"ד בורו פארק, להתברך אצל דודו כ"ק האדמו"ר ממרכז חסידי ויזניץ, כ"ק האדמו"ר מויזניץ אשר היה באמצע קבלת קהל בתוככי בית המדרש מפאת הציבור הגדול, מיד עם הגעת האורח נכנס מיד לחדרו ושם קבלו בחמימות יתירה במשך דקות ארוכות איחל לו רב ברכות. לפתע קם הרה"צ חיים מאיר וביקש רשות מהאדמו"ר מויזניץ להוציא את כל הקהל הקדוש שהיה בחדר, והסתגר עם דודו במשך קרוב לשעה שלימה. והיה הדבר לפלא.

לאחר הביקור התבטא הרה"צ בפני מקורביו את מטרת בואו, למרות שהכריזו בחצר אביו על חרם בלתי רשמי כנגד דודו שליט"א, אך הוא בא לפני יום הקדוש להביע בפני דודו האדמו"ר מויזניץ את כאב לבו מכל האנשי דלא מעלי אשר הוא גם סובל מהם בחצר אביו, וכי אמר לדודו שידע נאמנה שהמינוי של הרב יענקל וולצר לא היה על דעתו, ואף אביו התבטא בפניו שהוא מרגיש שהוא נגרר למחלוקת בידיים כבולות,  וכי בפגישה עם דודו יבקש ממנו מחילה וסליחה.
 
הרה"צ המשיך להתבטא למקורביו, מה אתם חושבים כאשר בכל קצוי תבל יודעים און-ליין שכל אלו שבגדו בדודי שליט"א זוכים לפריבילגיה מיוחדת בחצר אבי, ומתירים  להיכנס להם לקוויטל עם נשיהם בניהם ובנותיהם, זה מוסיף כבוד לאבי? זעק הרה"צ, כבוד אבי מחולל בראש חוצות הנכון לעשות כזאת?? ביכה הרה"צ בכאב מר.

מה חושב אחי יעקב מרדכי שע"י מחלוקת הוא יתגדל ויתקדש? ההיפך הוא הנכון, כל יום שהוא מתערב בכל ההלוך יילך הוא מתמלא בטיט ורפש וקונה לו שונאים בכל אתר ואתר, והכי כואב לי הוא שהוא לא מבין זאת, כבר הסברתי לו זאת אלף פעמים, אך כמו לדבר לעצים ולאבנים..

וכי מה חושבים הינדא ארנסטר והערשיל כץ שכל מה שעשו והצליחו אצל זקני הק', יצליחו לעשות אצל אבי שליט"א היה לא תהיה, אני אלחם בהם בחרב ובחנית, זכותו של דודי לחנך את חסידיו בדרך שהוא רוצה, בגלל זאת לא אתן שיהיה ריב ומדון בין שני המחנות, מה הם חושבים הילדים של הינדא שבזה שלא הגיעו בליל ראש השנה לאחל לדודי שליט"א לשנה טובה כך יצליחו, הרי הם כבר באים עם ניסיון מהעבר, וראו שדרך אמם לא צלחה מה הם רוצים שוב, ועל זאת הפטיר הרה"צ למקורביו אלחם בכל תוקף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.