רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 בספטמבר 2018

המלחמה הקרה בויזניץ שיכון-מרכז

מאת ויזניצער

1 זה לא סוד הדרמה שמתחוללת בחודשים האחרונים בויזניץ, החל מתחילת הנהגתו של האדמו"ר מויז'ניץ מרכז, שיטת השוואנצונעס, שהיוותה לצנינים בעיני חסידי האדמו"ר מויז'ניץ מוהר"י, הן מתחילת הדרך מנסים לפתות חסידים שיערקו לצידם, הדבר נעשתה בדרכים פסולות ונלזות, הן רדיפה אישית והן בפרסום שמות באינטרנט כזכור, כך הם סימנו אנשים ושיכנעו לערוק לצידם, השם האחרון והחזק היה חיים מאיר ולצר, בן יענקל ולצר, שמאז עזיבתו בתחילת חודש אב שכנע את אביו יעקב ולצר שהיה נאמן ביתו של האדמו"ר מויז'ניץ במרכז חסידי ויזניץ, לעזוב את האדמו"ר בעיצומו של טיפול רפואי, בציריך שבשווייץ. באמתלא שיבוא רק לשבוע כי האמא לא מרגישה בטוב, מיד עם הנחיתה המתינו לו בנותיו ובניו, בשדה התעופה בן גוריון, ומשם התחיל מסע ההפחדה, במטרה לגרום לעזיבתו ולבל יהין לחזור לשווייץ, ויצוין כי בויזניץ עדיין קירבו ודרשו בשלומו ונתנו לו כל האפשרויות לחזור או לחילופין להשאר ידיד בית ויזניץ, וכידוע יענקל ולצר הינו טיפוס חלש אופי, וכך נסדק עוד סדק, ועוד סדק, על ידי בנו ובנותיו בעצתו של דודם אברימי ולצר, במזימה העיקרית, להרחיקו מחצר בית ויז'ניץ.

2 יענקל ולצר מסרב כבר שנה לקחת על עצמו תפקיד מזכיר המועצת החסידית, אך בפלונטר בו הוא נמצא, כשמוחו בל עמו, דחפו לו בכל הכח התפקיד הנשיאותי, בכך שידעו כי בויזניץ מרכז, יתנגדו, עקב כי עדיין לא ביקש סליחתו של האדמו"ר, וכך יווצר קרע קשה ועמוק, בין יעקב ולצר ל ויזניץ מרכז, וכך יגרר ויעבור לחצר ויזניץ בשיכון.

3 אממה עבר ראש השנה ויעקב ולצר, עדיין לא הכיר באדמו"ר מויז'ניץ מוהר"י כרבו, לכן לא הגיע להתפלל אליו כל החג, ואף לא לומר לו לשנה טובה.

4 בין כסה לעשור כשכלל ישראל עסוקים בסליחה ומחילה לפני הקב"ה, עסקו כמה מחרחרי ריב, ביניהם יעקב מרדכי הגר, בעצת ידידו הנאמן חיים מאיר ולצר, מה עושים שאביו יעקב ולצר יגיע להתפלל ביום כיפור בביהמ"ד ויזניץ של האדמו"ר מוהר"י מויז'ניץ, הפטנט מאד פשוט, להרחיב הקרע בין יעקב ולצר לאדמו"ר מויז'ניץ מרכז, וכך יצא לדרך כשנתנו הוראה סודית, לכמה מהטרוריסטים בחצרם, להתנכל ליעקב ולצר,
קוראים נכבדים, סביב ביתו של יעקב ולצר מרושת במצלמות אבטחה, אממה כמובן שאי אפשר להוציא את סרטי האבטחה כי... הביצוע, נעשתה ע"י עושי דברו של יעקב מרדכי הגר.

5 ההצלחה של המבצעת הנועז של יעקב מרדכי הגר, הצליחה מעבר למשוער, ויעקב ולצר הגיע להתפלל ביום כיפור בביהמ"ד של האדמו"ר מוהר"י מויז'ניץ.

בחצר ויזניץ מרכז, יצאה הוראה גורפת לפני ראש השנה עקב חרושות שמועות על התנכלויות ביענקל ולצר, כי חס וחלילה לבל יעיז מאן דהו להציק, ליענקל ולצר, וכך הם נוהגים.

6 בגידתו של יענקל ולצר ומינויו למזכיר המועצת, הייתה בחסידי ויזניץ וברבם סכין בבטן, כשהאיש שלט על כל החסידות ועל כל המערכות בויזניץ, כקטון וכגדול, עזיבתו הלמה בכאב רב, ועל אף הכאב מצווים ועושים ואין נוקפים אצבע כלפיו.

7 מזימתם של יעקב מרדכי הגר ובנו חיימקה, הצליחה, יענקל ולצר איש רך הלב מובל ללא שליטה, לכל מהלך ומהלך, שנרקמת מאחורי גבו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.