רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 במרץ 2018

מי היה מאמין שאזכה לראות איך שמקימי ועורכי 'יתד נאמן' ישרפו את העיתון

אני מסתכל ומתקשה להאמין שזה מה שאני רואה, לזכות לראות דבר כזה ועוד על ידי מי שמכנים עצמם ליטאים שכיסטים, זו עבורי רגע של נצחון אדיר כזה אשר לא חלמתי שאזכה לראות זאת אי פעם בחיי

בשביל להבין את הדברים אגולל כאן קצת היסטוריה, פתחתי את 'פנים חדשות' כתגובה על 'יתד נאמן', 'פנים חדשות' לא היה בא לעולם אם לא היה קם 'יתד נאמן'. המתנתי כמה שנים בתקוה כי יבינו כי לא זו הדרך וכי זו תגרור מלחמה פנימית ולא נשב כנוצרים ונושיט את הלחי השניה, קיויתי כי ימצא מי אשר יעצור את הכיוון יילכו יותר לאמצע שכולם יוכלו לחיות עם זה, וכאשר הבנתי כי עלה להם משהו לראש האמינו כי הנה הם כובשים את העולם, לא היתה לי ברירה וניגשתי לעבודה הקשה והמפרכת פתחתי את 'פנים חדשות' כאשר בו זמנית סאטמאר החלה להלחם בי בתקוה כי אסגור את העיתון ככה לעזור לשכיסטים, ומיד הקמתי עוד עיתון באידיש ככה שהופעתי עם שני עיתונים, היתה זו התקופה הכי סוערת בחיי, נלחמו בי בכל הכח ובכל האמצעים פיזיים ואחרים, וב"ה לא רק שהם לא הצליחו לעצור אותי שבוע, ניצחתי אותם נצחון כזה שהם לעולם לא ישכחו את הימים ההם, אלו שניהלו אז את המערכה מצד סאטמאר והליטאים מקללים את היום שהם התחילו איתי

מאז עמדי על דעתי כבר בשנים המאוד צעירות שלי הייתי אידיאליסט, אדם שלוחם למען האידיאל שלמענו מוכן הייתי להקריב את נפשי, כשיצאתי למלחמה נגד היחידים המשתלטים על הציבור ונגד סתימת הפיות איש לא רצה להאמין כי המאבק הזה אפשרי, נכון, עברתי את הגהינום, אבל הייתי ערוך ומוכן לו מיומי הראשון, וב"ה לא רק שעברתי את הגהינום הזה, אני חי וקיים ומרוצה מכל רגע שלי, שמח על כל מה שעברתי, אין טעם טוב יותר לחיים מאשר לעבור ימים כאלה ולשרוד, רק מי שעבר זאת יבין את מה שאני כותב כאן

הליטאים וסאטמאר לא האמינו כי שייך דבר כזה מסירות נפש מי שמוכן ללכת עד טיפת הדם האחרונה ואף להיהרג על המטרה, וכשקלטו הבינו כי איחרו. רק בזכות עבודתי, היום הכל גלוי וידוע, אני זה שרשמתי וכתבתי ואספתי הכל, למען לא יוכלו לרמות את הדור הבא ויעשו מהרב שך ומאחרים סגני אלוקים, כפי שביקשו לעשות מהרב שך ועוד כאלו. את כל המלחמות והמחלוקות ועל מה, כתובים ונמצאים והכל אי"ה יעלה לאינטרנט על מנת שבכל עת בעתיד יוכלו למצוא זאת. הדברים נמצאים גם בספריות ובעוד מקומות, ועדיין הרבה עבודה יש לי להעלות את מה שעדיין לא הספקתי להוציא לאור, וגם עתה אני קיים רק בגלל המטרה שהצבתי לעצמי לא לאפשר להשתלט על הציבור. רוב המערכות הציבוריות של ימינו היא למטרה אחת בלבד לשלוט דרך אינפרומציה לא נכונה וסתימת פיות. רוצים שתקרא רק מה שהם כותבים וחלילה לא מה שאחרים כותבים שמא תדע את האמת, על כך אני נאבק יותר מארבעים שנה ובהצלחה אדירה, הרסתי להם את כל מה שבנו והאמינו, היום הדברים שונים מן הקצה אל הקצה אי אפשר עוד לעשות מה שעשו אז

'יתד נאמן' היה הפראבדה של אותו זמן יכולת לראות שם רק צד אחד ורק מה שהם ביקשו, הם סירסו רבנים וראשי ישיבות ליטאים, קחו לדוגמא את מרן הגאון רבי דוב לנדו ראש ישיבת סלבודקה במשך של יותר מעשרים שנה לא יכולת למצוא את שמו ב'יתד נאמן', תראו מה הם עשו לר' חיים גריינימן ז"ל, ומה הם עשו למרן הגראי"ל שטיינמן ז"ל כשמידי שבוע שפכו שם את דמו, ולעוד אחרים, אזכיר לכם שאפילו את ישיבת מיר הם כינו ישיבת 'מחסה לשפנים', הם האמינו כי הם שולטים שליטה אבסולוטית ועולמית וכי הם מנהלים את העולם הליטאי

לא רק שהם נפלו מאיגרא רמי לבירא עמיקתא ממש, העיתון שהם טיפחו במו ידיהם היום שורפים אותו מכנים אותו בכינויים הכי קשים, מה צריך יותר מזה בשביל להבין כי לאחר מאמץ כל כך קשה שהשקעתי במאבק הזה אני זוכה לה' ילחם לכם ואתם תחרישון, הם מכים זה את זה, ועושים את מה שהאמינו כי שונאיהם ויריביהם מבחוץ יעשו, וב"ה לא צריך את זה, עורכי 'יתד נאמן' בעבר הם שורפי 'יתד נאמן' בימינו ואשרי שזכינו לראות זאת

מודה אני לה' על כל הטובה שעשה עימדי לזכות ולראות בחורבן של כל מי שלחמו בי, לראות את נפילתם בצורה שכזו, ועל שזכיתי שעמלי לא היה לריק

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.