רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 בינואר 2018

גפני מבקש את סליחת הרב שטיינמן שלא עשו די למנוע את ההתקפות עליו - חבל שלא שמעתם בקול הרב שאולזון ‎

מאת: אחד העסקנים

לכבוד ר' חיים שאולזון

עורך בעולמם של חרדים

ערב טוב

הערב דיבר משה גפני ובצדק שלא עשו די מול הפלג הירושלמי ובראשם המסית ומדיח נתי גרוסמן כדי לשמור על כבודו של הרב שטיינמן. לצערי גפני צודק, כי בכל מקום אחר היו מורידים לחצופים הללו את הידיים והרגליים ומראים להם מה הם שווים.

אבל כאן אני רוצה לומר לעסקני דגל ולמשה גפני בעיקר. עם כל המחלוקות שלכם עם חיים שאולזון וגם אצלי חיים שאולזון הוא לא כוס התה שלי, אבל כאן אנו חייבים להוריד בפניו את הכובע שהוא הראשון שזיהה את הקבוצה המסוכנת הזאת, וכשאנחנו היססנו ולא פעלנו הוא הראשון שנתן את הכיוון החד והברור לרסק את הפלג ובראשם את נתי גרוסמן.

לפני חמש וחצי שנים חשבתי ששאולזון לא צודק, אבל לשמחתי שאולזון צדק ונלחם כאריה והצליח מאד בדעת הקהל נגד אותה קבוצה אלימה ומסוכנת שהוכיחה ששנאתם לרב שטיינמן מעבירה אותם על דתם ודעתם ומוכנים לחסל את כלל היהדות החרדית. אני חושב שאם בתחילה היינו מאמצים את כללי המלחמה של שאולזון נגד המנוול נתי גרוסמן היינו מצליחים לגדע אותו בזמן. וכאן לך ר' חיים שאולזון, אני חייב לומר לך מילת תודה אני עוקב אחריך יום יום מאז פתחת את הבלוג, ואני יכול לומר לך, לרבים מאד יש ללמוד מעומק ההבנה שלך ומהניתוחים האסטרטגיים שלך ביהדות החרדית כולל מה שקורה אצלנו בדגל.

זה אולי יכאב לחלק שאני כך כותב כך אבל זאת המציאות. ואכן אוי לה ליהדות החרדית שעד לרגע זה הפלג הירושלמי הורס וממשיך להרוס כל חלקה טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.