רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 11 בספטמבר 2017

הרב בעדני ככל הנראה זקוק לביקור אצל פסכיאטר

שלום ר' חיים,

ברגעים אלה מבול מציף את פלורידה, ובארה"ק ח"כ ממפלגה המתיימרת להיות חרדית מסרב לחזור בו מתמיכתו הגאה (תרתי משמע) במעשים המביאים מבול לעולם, ואם עד עכשיו ההנהגה הרוחנית של אותה מפלגה שתקה, כעת לא רק שאין שתיקה אלא תמיכה מצד אחד מרבניה, הרב (ראווה) בעדני, שטוען שגם חש"ך סובר כן. ולפי דבריו "כל מי שרודף אותו, זה פשע.  הוא הצהיר, שלמרות שזה אסור באיסור חמור, היה לו שיקול ללכת לחתונה בגלל שיש לו קשר של קירוב מיוחד עם המשפחה, וחשש שאם הוא לא יבוא לחתונה, זה יגרום לניתוק הקשר, וההשפעה שלו עליהם תופסק".
דברים אומללים, בושה וחרפה שנאמרו ע"י רבנים, וזאת מכמה סיבות:
1: אם היתרו משום שהיה לו קשר של קירוב וכו', למה לא שאל רבנים לפני המעשה? הוא חרדי?
2: אם זה היה באמת בגלל קשר של קרב וכו', היה די שרק הוא יבוא, למה הוא חייב את כל משפחתו לבוא? לא היה חשש להפך שזה ישפיע לרעה על ילדיו?
3: אם כבר הזכרנו את ילדיו, האם הרב בעדני יודע שבתו זמרת ודוגמנית פרוצה וחילונית, והוא באותו ראיון תמך גם בה? עד שידאג לאחיינו שידאג לבתו...
4: גם אם היה לו היתר כזה משום קשר של קירוב וכו', למה הוא מפרסם את זה בתקשורת ומתגאה בזה?

5: אם הרב בעדני מקבל תירוץ כזה, אז הוא צריך לתמוך גם בחברי הכנסת הסרוגים בנט וגליק ולהתנצל בפניהם על הפגיעה בהם. וכי מה הם עשו? הלכו לבקר קונסרבטיבים ורפורמים כדי לקרב אותם (בפרט בנט שבאמת אצלו זה מוצדק מתוקף תפקידו, שהוא היה שר התפוצות וצריך לקרב את כל יהודי התפוצות) לזהות יהודית שלא יתבוללו, ואעפ"כ הצהירו גם הם שזה נגד ההלכה ואין זאת דרכם, אז מה ההבדל? שאלו עם כיפות סרוגות וזה עם כיפה שחורה? מה ההגדרה הקולעת יותר? צביעות/גזענות/שנאת חנם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.