רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 8 באוגוסט 2017

נתניהו בא חשבון עם רודפיו

נתניהו בשיחה סגורה:

אני לא מבין מה רוצים ממני. אין לי מה לפחד. אני לא רואה שיש לי בעיה. מדברים על שוחד והפרת אמונים בתיק 2000. יש 40 אנשים שהצביעו בעד חוק לסגירת עיתון "ישראל היום", ועליי מדברים על שוחד והפרת אמונים? אותם הולכים לחקור? מה הוביל אותם להגיש את החוק הזה?
--
נתניהו על השר ישראל כץ:

נתניהו: שמענו על השר הבכיר בליכוד. הוא יכול להמשיך לתכנן. כולכם יודעים מי זה.

אחד הנוכחים: אבל הוא הוציא הודעת גיבוי כלפיך.

נתניהו: אפשר כבר להגיד את השם שלו בגלוי? מה הבושה להגיד את השם שלו!
--
נתניהו על התקשורת:

מנסים לרדוף אותי. מנסים להפיל את הימין. זה לא חדש. כבר עושים את זה הרבה שנים. אני לא רואה פה שהולכים לבחירות. אל תנסו לחשוב שמחר אני הולך, ועומדים להחליף אותי.

מקור: ערוץ 11

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.