רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 באוגוסט 2017

בני אלבז: דרעי צריך להתפטר

מאת בני אלבז

יש גם תמיכה מקיר לקיר שדרעי צריך להתפטר מכובדי גוויטא.
תעשה בדיקה יסודית ואם תירצה הכתוב לך לפחות 200 שמות של רבנים ידועי שם שאני מדבר איתם כמה פעמים בחודש וביום יום גם שאני עוד בגלות ...

ש׳׳ס היא לא בית מחסה וערובה לצרכים האישים של אף אחד מהציבור.

ש׳׳ס בסכנה מי שלא רואה את זה...

ש׳׳ס יורדת לתהום
ומי שלא מבין את זה הוא בעל הנטרסים בלבד.

אני כותב את זה ממקום הכי נקי שיש!

ואין קשר לדברים האישים שלי אם אריה בכלל.

אי אפשר לסכן את תנועת ש׳׳ס במצב הזה רבותי.

גם עם משה רבינו ירד מין השמים ויגיד לכולם אני משה רבינו במצב הנוכחי ...

אסור לשתוק במצב הנוכחי

אבל מה לעשות שיש כאלה שהתפקיד עבורם יותר חשוב
מהציבור הענק והקדוש שחיים ונושמים את מפלגת ש׳׳ס?עצוב באמת לחשוב כך זה המצב בלי למצמץ...
זו עובדה קשה...
אבל זו עובדה קיימת.
ש׳׳ס בסכנת קיום

הסכנה היא

תקציבים
בתי כנסת
תלומדי תורה
גנים
רבנים
כשרות
ועוד....... ועוד...ועוד...

חברים אין להתעלם מהמצב ואין לסמוך על הנס.
מצבו של אריה קשה
ועדיף להכין באמת את יום המחר.
ואגב לא מעטים האנשים בארץ שחושבים כמוני בדיוק.
ומי שרואה את הדברים אחרת ומנסה לסלף אותם
הוא האויב של הציבור השסי

נקודה.

אולי מחר חס ושלום
כבר לא יהיה לקהל השסי בית
בשם
ש׳׳ס
של מרן הקדוש!

מי שלא רואה את הדברים אללו הוא אויב התורה
ואויב הציבור השסי במיוחד!
חד וחלק.

אם מותר לדבר על היום של מחר של בנימין נתניהו
אפשר גם לדבר גם על היום של מחר של אריה.
אין הבדל...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.