רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 באפריל 2017

ווארטים


"עלינו לעשות את הטוב מתוך הכרה, ולא מתוך צפייה לתמורה."

הגבר אומר לאשה את תחליטי בהכל ....חוץ מכמה דברים קטנים ואני אחליט מה קטן...

תימני הלך לזרוק זבל .מגיע הביתה כולו חיוור .שואלת אותו אשתו מה קרה??האם קפץ עליך חתול ? עונה לה התימני יותר גרוע .ועד בית פגש אותי

שני ההורים שלי יצאו לפנסיה לאחרונה. אמא תמיד חלמה ללמוד לנגן בפסנתר, אז אבא קנה לה במתנה פסנתר ליום ההולדת.
כעבור שבועיים, שאלתי את אבא איך היא מתקדמת עם הפסנתר. "אה, החזרנו את הפסנתר", השיב אבא, "שכנעתי אותה לעבור לקלרינט".
"למה??", הופתעתי.
"לקלרינט יש יתרון אחד", השיב אבא, "כשהיא מנגנת, היא לא יכולה לשיר".

לקוח עצבני קורא למלצר שיגש לשולחן שלו.
וכשזה מגיע, הוא צועק עליו, "לקפה שלכם יש טעם של נפט!!!"
"לקפה שלנו יש טעם של נפט", שואל אותו המלצר המופתע, "אתה בטוח שאין לו טעם של בנזין?"
הלקוח משיב בעצבים, "כן אני בטוח!"
"אני נורא מצטער", אומר המלצר הנבוך, "כנראה הגשתי לך את השוקו…"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.