רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 במרץ 2017

ווארטים


"הכסף שבידנו הוא אמצעי לחירותנו; אך הכסף שאנו רודפים אחריו הוא גורם לעבדותנו."

בריסקרים אוהבים את הדיסק און קי מאוד
כל פעם שמכניסים אותו למחשב מופיע: זוהתה חומרה חדשה
פרסי נוסע במונית עם היד על החלון. פתאום עוברת משאית וכורתת לו אותה. הנהג לוקח מיד את היד הכרותה וממהר לבית החולים.
פתאום הפרסי מתחיל לבכות. הנהג: "אל תדאג, ניקח אותך מהר לבית החולים ונחבר לך את היד!"
הפרסי: "לא בגלל זה אני בוכה, על היד היה שעון..."
 באפגניסטן הולך מוסלמי ולפניו אישתו.
רואה אותו השייח' של הכפר ואומר, סלים! אתה מבזה את האיסלאם!! מה זה שאשתך הולכת לפניך ולא מאחוריך, כפי שציווה מוחמד?!
עונה סלים, בתקופתו של מוחמד לא היו שדות מוקשים

2 גנבים נכנסים באישון ליל לחנות רהיטים
פתאום אחד רואה ארון קטן בארבעת אלפים ש"ח
הוא לוחש לחבר שלו איזה גנבים...
איש אחד הולך למכולת, הוא שאל את המוכר:
כמה עולה פחית קולה?
המוכר: עשרה שקלים
האיש: למה כל-כך הרבה?
המוכר: חמישה בשביל הקולה וחמישה בשביל השירות
טוב, האיש נתן למוכר עשרה שקלים
המוכר החזיר לו חמישה שקלים עודף.
האיש: מה אתה מחזיר לי עודף, אמרת שזה עשרה שקלים.
המוכר: אין קולה
פקח מרשות המיסים מגיע למשק חקלאי ענק בגליל ומבקש לערוך חיפושים ובדיקות.
החקלאי אומר לו "בסדר, רק אל תיכנס לשדה ההוא" ומצביע לעבר אחד השדות.
אומר הפקח "אני נציג של האוצר, מס הכנסה, ויש לי צו ביד.
זה אומר שאני אכנס לאן שארצה, מתי שארצה ועם מי שארצה. זה ברור?! יש שאלות?"
בעל המשק אומר לו "סבבה תעשה מה שאתה רוצה" וחוזר לעניניו.
כעבור כמה דקות בעל המשק שומע צעקות מהשדה ורואה את הפקח בורח על נפשו משור ענק ומטורף של 300 קילו.
השור מצמצם פערים מהר מאד...והפקח צורח "אמאאא אני מת"
אז בעל המשק צורח לפקח: "הצו... תראה לו את הצו..."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.