רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 באוקטובר 2016

האם באמת אכפת לרבני חב"ד מכבודה של תורה?

מאת אנ"ש ערד

ראיתי את המחאה של רבני חב"ד על הפגיעה בכבודו של הרב הבלין מקרית גת, (אני לא נכנס לנושא ההסכם של הגיוס, כי גם הרבנים שחתמו לא נכנסו לנושא זה)
אני רוצה רק לשאול שאלה אחת שזועקת עד השמיים, "מאי חזית דדמא דידך סומק טפי.." מדמו של הרב מנדלסון מערד, הסובל לא רק מחאות קבועות בבית הכנסת שלו, אלא אלימות פיזית קשה נגדו ונגד קהילת חב"ד בעיר מצד חסידי גור, לא רק שלא יצאו רבני חב"ד במכתב תמיכה בו או לפחות גינוי נגד פגיעה ברב קהילה, יהודי תלמיד חכם, ראש כולל לדיינות המרביץ תורה בערד שנים רבות. (העילוי של קול תורה שהגיע לחב"ד). אלא שאף הגדילו לעשות שבאותו זמן שבערד זוכים לאלימות מצד אותם אנשים, בכפר חב"ד נפגשים בשמחה רבני חב"ד עם אותם מארגני הפרעות (בחסידי חב"ד בערד) כאילו לא קרה כלום וכאילו חב"ד בערד והרב מנדלסון לא מעניין אותם, למרות הפניות החוזרות ונשנות מצד הרב מנדלסון אישית לרבני חב"ד בעניין, עד היום לא יצא מחאה ותמיכה מינימלית מצד רבני חב"ד ברב מנדלסון.
חשוב לציין שהרב מנדלסון הוא משמש כרב קהילת חב"ד בערד אחרי פטירת חמיו שהיה חבר בית דין רבני חב"ד.
וכאן אני הקטן שואל, מה קרה שעל מחאה של 10 אברכים מבית שמש נגד הגיוס מול הרב הבלין יצאו בקול רעש גדול, ואילו על אלימות פיזית במשך 5 שנים נגד הרב מנדלסון יש שתיקה טוטאלית?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.