רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 באוקטובר 2016

ווארטים



״אף אדם לא יכול לתקן את העולם הכללי, אבל כל אדם יכול לתקן את עולמו הפרטי, ואם כל אדם יתקן את עולמו הפרטי, אז יתוקן כל העולם הכללי״.

יהודי אחד בבית הכנסת מספר כי יש לו שני בנים
אחד רבי והשני סתם גנב

איך האב צוויי קינדער איינער א רבי און דער צווייטער סתם א גנב

 בגיל 4: כן, אמא.
בגיל 10: בסדר, אמא.
בגיל 16: אמא שלי מעצבנת.
בגיל  18: אני עוזב את הבית.
בגיל 25: את צדקת.
בגיל 30: אני רוצה ללכת לבית של אמא שלי.
בגיל 50: אני לא רוצה לאבד את אמא שלי.
בגיל 70: הייתי מוכן לתת הכל כדי שאמא שלי תהיה פה איתי עכשיו.
תזכרו, אמא יש רק אחת.

הבעל הקנאי מתקשר לאשתו:
– יקירתי, איפה את? אשתו עונה:
– בבית, יקירי, במטבח כמו תמיד… הבעל ממשיך:
– את בטוחה?
– כן, בטח! הבעל:
– אם כך, תפעילי בבקשה את הבלנדר!
האישה מפעילה מיד את הבלנדר. הבעל:
– בסדר, אני מאמין לך. תשמרי על עצמך!
למחרת, הבעל מחליט ללכת הביתה בהפתעה. כשהוא רואה שאשתו לא בבית, הוא הולך ישר לחדר של בנו. הוא שואל את הילד:
– אתה יודע משהו על אימא? איפה היא? הבן עונה:
– אינני יודע. היא יצאה מהבית לפני שעה ולקחה את הבלנדר איתה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.