רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 7 באפריל 2016

יצחק יוסף על דודי לאו מה הוא חושב שאני עובד אצלו?

מאת איש הרבנות הראשית

באתר כיכר השבת (אתר הבית של דודי לאו) מדווחים שאחרי תקופה של מתיחות, נראה כי שיתוף הפעולה בין הרב הראשי דוד לאו לראשל"צ והרב הראשי יצחק יוסף חוזר. יצחק יוסף מבקר בימים אלו בארגנטינה, שם הוא ישהה עד סוף השבוע הבא. במסגרת הביקור, הוא מבקר בקהילות היהודיות ונמצא יחד עם מקורביו.
באתר מדווחים שבעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו עודכן על הביקור, הם לא כותבים מי עדכן אז אנחנו נעדכן שבמסדרונות הרבנות פגש דודי לאו את אחד העובדים וביקש שיבדוק לו לאן נסע יצחק יוסף וזה השיב לו שהוא בביקור בארגנטינה, ואז עלה במוחו המבריק של דודי לאו רעיון בו נשלח הודעה שיצחק יוסף מבקר בארגנטינה כדי שכל האש של נסיעות לחו"ל תכוון גם אליו ולא רק אלי.
עוד בידיעה מדווח שדודי לאו פנה ליצחק יוסף וביקש ממנו לבצע ביקורת כשרות במפעל הבשר 'אנונימה' הנמצא תחת השגחת הרבנות הראשית וממוקם בבאונוס איירס, ולאחר מכן לדווח לו על ממצאי הביקורת. כשהסתיימה שיחת הטלפון שאל יצחק יוסף את הסובבים מה דודי חושב לעצמו שאני עובד אצלו הוא יגיד לי לאן לנסוע ואיפה לבקר? ובמקום להשלים הם עוד פעם רבו חבל פסח מתקרב ואף אחד לא באמת טורח להשלים ביניהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.