רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 בנובמבר 2015

הרב רובין: שמואל אויערבך הקדיח תבשילו

מאת ירושלמי

אני בוכה ומבקש מגדולי מועצת התורה לא לעשות שום פשרות עם הצבא! זה מדה נגד מדה מהשמים! המועצת רוצים להרוג הנשמות, והאנשים האלו נהרגו בהר נוף אצל רובין ימ”ח. תפסיק את המחלוקת בין בני התורה. אנשים עוד לא קולטים מה הולך להיות פה השנה!! חייבים להתחזק ולחזור בתשובה !!! אין עוד מלבדו!! אבל צריך קצת שכל לראות שרובין ממש הסיטרא אחר של דורינו.

כבוד הרב רובין שליט”א: רב דקהילת בני תורה בהר נוף בירושלים עיר הקודש, אתה בטח כבר יודע שאתה מהגורמים הגדולים במחלוקת בבני תיירה, ומש”ה הקב”ה הביא הטבח בבית כנסת שלך. אתה מספר לשר התורה שליט”א שהיה לך נס שלא היתה שם, אני ממליץ לך לחזור בתשובה להפסיק לבזות ר’ שמואל שליט”א מהר, כבוד הרב, הקב”ה ריחם עליך ונצלת כדי שתשוב בתשובה שלמה, ותפסיק המחלוקת, ולצערינו נראה שאתה עוד ממשיך …, “שומו שמים” כבוד הרב, לטובתך נא לזכור שמרן הצדיק הגאון ר’ שמואל אורבאך שליט”א תלמיד חכם ענק וצדיק גדול, ואיך אתה ממשיך לבזות אותו ??? המושגים אכזריות שלך לגבי המחלוקת בבני תיירה, לכאורה גרמו את הטבח האכזרי!!! לא מתאים לרב גדול כמוך. אני מרחם עליך!!!!!

לא שאני יודע חשבונות שמים, אבל הרב רובין פרסם מאמר תוקפני ופוגע נגד הרב שמואל אויירבך ו15 אלף מצביעי מפלגת עץ, אולי הוא לא פיטר חזן אבל הוא בהחלט עזר בתמימותו ליוצרי המחלוקת ועודד את אלו שרדפו את אותם שלא שמעו לרב איקס. איש שלום הוא לא. כולם יודעים עד כמה ידו הארוכה של רובין הובילה את המאבק בבני התורה האמיתיים והטהורים ובלי ספק לכן הרצח היה באותו מקום שבו נאמרו דיברי הבלע שפורסמו אחר כך ביתד בקיצור צרם לי מאוד את רובין עדיין מכנה את עצמו הרב קום והתפטר.

רובין הצית את אש המחלוקת בביה”כ בדבריו בשנה שעברה פרשת חיי שרה באותו בית כנסת והוא הראשון לחולל את המחלוקת המרושעת בושה . בושה שרובין רב השכונה מחניף לערבים. נכון ששוטר נרצח באכזריות אבל קצת פרופורציות. הוא מנדה ומפלג את הציבור החרדי הוא אחראי על סהלם של יהודים יראים שכל פשעם שהם הולכים בדרך רבם. שעד לא מזמן היה רבו. שיפנים את המקאה הנורא שקרה בשכונה שבה הוא הרב שלה ויפסיק עם המחלוקת שהוא מוביל. עד מתי???? רובין ידוע בתור אינטרסנט שעושה הכל בשכונה אך ורק למען אינטרסים אישיים ו״אם יצא לו מזה משהו..״!!! הוא הכניס אדם לכלא והדיח עדים בגלל שפתח תלמוד תורה נגד ת״ת שהוא קשור אליו.. הקים מפלצות מגורים כי שם יש לו נכסים ועוד ועוד..!! הגיע הזמן שיאבקו בו ויעיפו אותו מהשכונה!!

רב הקהילה הגאון רבי יצחק מרדכי הכהן רובין שליט”א רב בית הכנסת ‘קהילת בני תורה’ לא מתבייש ומצטלם ביחד עם נשים פרוצות! תראו בעצמכם… במקום חילול השם אין חולקים כבוד לרב.

מי הוא זה ואיזה הוא רב יצחק מרדכי הכהן רובין האיש הכי קרוב אל מרן הרה”צ הגאון שמואל אויערבך שליט”א שיצא בהתקפה חריפה וחילל שם שמים ברבים, וקבע בדעת בעל הבית, כי ‘הקדיח תבשילו’ ומאז גרם לחורבן התורה וחובה להרחיק ילדים ממנו – זעזוע…. מדובר ביצחק מרדכי הכהן רובין מחבר הספר הפופולרי ‘אורחות שבת’ שהוא חתנו של ר’ יענקל אויערבך מרמת חן הוא היה אחד האנשים הכי קרובים לשמואל אויערבך שליט”א ואפשר לומר כי היה איש סודו וזאת בנוסף שהיה להם קשר משפחתי, ואיש לא ציפה שהוא יהיה זה שידבר כפי שהוא דיבר השבת, הדברים האלו החרידו את כולם מקצה לקצה, הר נוף בירושלים געשה בשבת לא יכלו להרגע הבינו כי הפעם מרו ר’ שמואל אויערבך שליט”א הרחיק לכת, מפני שאם רובין מדבר כך סימן שהוא הרחיק מאוד.

רובין ניתח את המצב ואמר כי שמואל אויערבך ‘הקדיח תבשילו’ ופרץ בבכי נורא ושאל איך נוכל לגדל את ילדינו עם השפעה הרסנית שכזו, הוא דיבר על הנזק שגרם שמואל אויערבך וצעק כי כל מה שהשיג כסא בעיריה וכח פוליטי לא שווה את הנזק לעולם הישיבות עולם התורה ובעיקר לחינוך הדור הבא שהוא הרוס שבור וגמור בגלל המעשה שעשה, לא יוכלו לתקן את הנזק הזה, מפני שהפעם זה עבר כל גבול, הוא זוכר את תשמ”ט אפילו אז המאבק לא הרחיק כפי שהוא הרחיק הפעם, וצעק כי ר’ שמואל מזיק הוא הרס את כל אשר בנו במשך עשרות שנים והעיז והוסיף כי כל מה שבנה הרב שך במשך כל שנותיו ר’ שמואל הרס בחדשים האחרונים ובמיוחד בשבועות האחרונים. רובין אמר, כי דוקא בגלל שהוא היה כל כך קרוב אליו הוא חש חובה להשמיע את הדברים, מפני שאם חלילה נשתוק אין עוד כל סיכוי שאי פעם יהיו מי שינסו לתקן, לא נראה שאפשר בכלל לעשות שלום, זה דבר שלא באופק כלל שפירושו מחלוקת עולמית, והוא ר’ שמואל אחראי לכל הנופלים במלחמה הזו.

מה שהיה הכי חמור בדבריו כשזעק כי חובה להרחיק ממנו ילדים, אסור שילדים בכלל ישמעו מהשם שלו שלא יראו אותו שלא יספרו עליו, מפני ששמו היום זה המזיק הכי גדול לחינוך, אין מה שגורם הרס ונזק יותר ממנו וקרא לשומעי לקחו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.