רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בפברואר 2015

מנהל המחוז של רוקלנד מבטיח לשים קץ לשחיתות החרדית ופתח קו הלשנה אנונומי נגד החרדים המפרים את חוקי הבניה

מאת רוקלאנדער

במכתב חריף שהוציא אד דיי, מנהל המחוז ברוקלנד קונטי מטעם מדינת ניו יורק, הוא מזהיר מפני בנייה לא חוקית, פיצול דירות, והפרת תנאי בטיחות בסיסיים. כל המוזכר במכתב הפכו לדבר שבשגה בשכונות החרדיות במונסי, ספרינג וואלי, סקווירא וכל האזור.
'יש שחושבים שזה בסדר גמור לסכן חיי אדם ולצפצף על החוק, והמטרה של לעשות עסקים מקדשת את כל האמצעים, וכך הופקרו חייהם של אלפים כדבר שבשגרה' כותב דיי במכתבו, וממשיך, 'לא כך הדבר, וגם אם ככה זה התנהל שנים רבות, עכשיו זה מפסיק'.
הוא מבטיח שבימים הקרובים יתדפקו על דלתות הבתים המפרים את החוקים אנשי אכיפה במדים, ביקורת פתע, ויתחילו לעשות סדר בדברים אחת ולתמיד. קנסות כבדים יחולקו ודירות יקבלו צו פינוי מיידי על כל הפרה של חוקי משרד הבריאות.
היהדות החרדית באיזורים אלו נכנסו לכוננות מלאה מאחר והדברים המצויינים במכתב הם נכונים וידועים לכל. וכך זה נמשך הרבה שנים ואין פוצה פה. למרות שבמכתב הוא הוא כותב שהאכיפה לא מיועדת כלפי מגזר מסויים ושכולם שווים בפני החוק, ברור לכולם למי הכוונה.
הוא חותם את מכתבו בלציין שוב 'שלא ייתכן שאלפי משפחות יסבלו מחוסר ביטחון וצפיפות רק בגלל שכמה בעלי עסקים יעדיפו לעשות יותר כסף על גבם של הדיירים שקולם אינם נשמעים, כל עוד שאני בתפקיד, בטחונם של האזרחים יישמר וזאת בעדיפות עליונה אצלי'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.