רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בפברואר 2015

מה חושב הגאון הרב דוד לאו על הרב זריצקי

מאת איש הרבנות הראשית

זה כבר לא פעם ראשונה שהרב דוד לאו מלכלך על רבנים. בכנס השנתי של התאחדות בעלי האולמות אמר הרב הראשי לישראל דוד לאו על מומחה הכשרות הרב זריצקי את הדברים הבאים: "זה שמסתובב אדם בשם זריצקי, מסתובב ומודיע בעולם שהוא מומחה לכשרות, אני עוד לא יודע במה הוא מומחה לכשרות? מי שם אותו? וזה שיש אנשים שנסחפים אחריו שמע אם הייתי יכול לעצור חלק מההסחפויות אחרי כל מיני אנשים שהם בעלי זקנים.
...אני יגיד לכם עוד דבר אחד רב זה תואר לא מוגן כל אחד ואחד הרב גילה גמליאל תקראי לעצמך כך אני מכיר אותה היא עדינה מדי בכדי להיות כזאת, אבל אם היא היתה קוראת לעצמה הרב גילה גמליאל לא יכול הייתי לומר מילה זה תואר לא מוגן, אולי אדרבה תרימו את הכפפה תעזרו לנו כי מה שקורה מסתובבים אנשים עם צורה של רב קוראים לעצמם רב מגיעים עם כרטיסי ביקור, ומטעים אנשים ובסופו של דבר הם פוגעים בי, הם פוגעים בכם, והם פוגעים בקהל, הם לא רבנים, הם לא מומחים לכשרות, אבל אני לא יכול חוץ מלהגיד שהם לא רצינים וחוץ מלבקש מכם עזרה לעשות כלום.
בעבר כבר התבטא הרב זריצקי על המומחיות של הרב דוד לאו בעניני כשרות: "אני לא יודע עד כמה הוא מבין בכשרות, אני לא יודע עד כמה הוא חזק בכשרות", אומר הרב זריצקי. לדבריו, "אם הוא נהיה הרב הראשי זה לא אומר שהוא מבין בכשרות, סליחה שאני מעיד עליו אבל זאת הבעיה שהרבה מאוד רבנים בארץ שנבחרים בפוליטיקה חושבים שהם מבינים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.