חוכא ואיטלולא בסעיף 11 כותב הרב: שביהכנ"ס יתנהל ע"פ רבני חב"ד וועד רבני חב"ד ששללו את אמירת היחי שלא באה אלא לעשות לעג וקלס מנשיא ישראל זצוקלל"ה נבג"מ זי"ע אשר משאת נפשו הייתה וכיון שמעשי צדיקים נצחיים הם הינה תקיפה כיום להביא לימות המשיח אך לאידך שלל מנגד את הכרזת היחי, כידוע שלאחר ט"ו אייר תשנ"א צעק הרבי על המזכירים שלא יצא לשחרית באם ימשיכו בשירת יחי, ומאז לא שרו זאת אותם הפושעים, עד ליום המר והנמהר כ"ז אד"ר נ"ב, שמאז דוד נחשון וחולייתו החלו לעשות הישר בעיניהם וכאמור רבני חב"ד אחרי ג' תמוז התנגדו לכך במלוא התוקף, ומכאן להגיד שרבזה בא להציל את כבוד רבינו אתמהה
מאיפה המצאת שהרבי צעק על המזכירים?? אתמהה?? שמעת על המושג 'מעשה רב'? ידעת שזה גובר על הלכה שנפסקה?? בעניין זה המעשה רב ידוע ומורסם חכל ללא שום קשר לדוד נחשון או חסיד מסויים, זה עניין שכל חסידי חבד ראו ושמעו והדברים מפורסמים. משא"כ ההמצאות על דברים פנימיים שהיו בחדר, שהומצאו כדי לטשטש עובדות הכי ברורות לכל חסיד.
תראה שהרב סלונים בעצמו אומר שבשעת ההתוועדיות כן אפשר להכריז, והוא מכיר באמונה ברבי כמלך המשיח.
חוכא ואיטלולא
השבמחקבסעיף 11 כותב הרב: שביהכנ"ס יתנהל ע"פ רבני חב"ד וועד רבני חב"ד ששללו את אמירת היחי שלא באה אלא לעשות לעג וקלס מנשיא ישראל זצוקלל"ה נבג"מ זי"ע
אשר משאת נפשו הייתה וכיון שמעשי צדיקים נצחיים הם הינה תקיפה כיום להביא לימות המשיח
אך לאידך שלל מנגד את הכרזת היחי, כידוע שלאחר ט"ו אייר תשנ"א צעק הרבי על המזכירים שלא יצא לשחרית באם ימשיכו בשירת יחי, ומאז לא שרו זאת אותם הפושעים, עד ליום המר והנמהר כ"ז אד"ר נ"ב, שמאז דוד נחשון וחולייתו החלו לעשות הישר בעיניהם
וכאמור רבני חב"ד אחרי ג' תמוז התנגדו לכך במלוא התוקף, ומכאן להגיד שרבזה בא להציל את כבוד רבינו אתמהה
אני מגיע להתוועדות להכריז
השבמחקמאיפה המצאת שהרבי צעק על המזכירים??
השבמחקאתמהה??
שמעת על המושג 'מעשה רב'? ידעת שזה גובר על הלכה שנפסקה??
בעניין זה המעשה רב ידוע ומורסם חכל ללא שום קשר לדוד נחשון או חסיד מסויים, זה עניין שכל חסידי חבד ראו ושמעו והדברים מפורסמים. משא"כ ההמצאות על דברים פנימיים שהיו בחדר, שהומצאו כדי לטשטש עובדות הכי ברורות לכל חסיד.
תראה שהרב סלונים בעצמו אומר שבשעת ההתוועדיות כן אפשר להכריז, והוא מכיר באמונה ברבי כמלך המשיח.