רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 במאי 2014

המדינה כבר גוססת לה

מאת פלוני

קח לה לגסוס עוד שנה שנתיים וזה יתפוצץ להם בפנים .
הם לא קולטים שהם יורים לעצמם ברגליהם יום יום שעה שעה.
הדוגמא עם החיל זה אחד הדוגמאות הקלאסיות שהם הורסים את הגשר שהם בעצמם בנו .
מדינה המתחרפנת מיום ליום.
לעמוד מהצד ולראות איך שהחילונים בעצמם הורסים את היקר להם הנקרא:
"מדינת ישראל" .
ערוץ 2 משדר את תוכנית הבוקר שלו מהאולפן הרגיל שלו וגם מאולפן מיוחד שהוקם בפורדיס כאות הזדהות עם תושבי פורדיס שסובלים מטרור יהודי בלתי פוסק שקרה פעם אחת וכלל ריסוס כתובת בספריי שחור על קיר וגלגלים מפונצ'רים. זה מזכיר לי את האולפן המיוחד שהוקם באריאל יום אחרי שאדל ביטון בת ה-4 קיבלה אבן לראש ונשארה מאז ועד היום בבית לוינשטיין. זה מזכיר לי גם את האולפן המיוחד שהקימו בחברון יום לאחר הירצחו של סגן ניצב ברוך מזרחי בפיגוע ירי, או את האולפן המיוחד שהוקם ביצהר יום אחרי שנרצח בדקירות סכין אביתר בורבסקי תושב המקום. זה מזכיר לי גם את האולפן המיוחד שהוקם באיתמר יום לאחר שחיטתה של משפחת פוגל. אגב, תגידו, אם ספריי שחור על קיר זה טרור, איך קוראים לשיסוף גרון של תינוקת בעודה ישנה? מגה טרור?
התקשורת ממשיכה במופע צדקנות מתוזמן היטב אבל היא לא מבינה שזה יתפוצץ לה בפנים, משום מה התקשורת מציגה את המחאה למען דוד הנחלאווי כמחאה רק נגד צה"ל, אז זהו, שלא. אכן יש במחאה הזו גם ביקורת על הצבא אבל לתחושתי המחאה תופסת תאוצה דווקא בגלל האלמנט המחאתי נגד התקשורת. אותה תקשורת ששידרה את הסרטון המדובר שתיעד את התקרית עשרות פעמים אבל לא טרחה להראות אפילו לא פעם אחת את האגרופן שבידו של הצעיר הפלסטיני (כולל הבוקר).
זו רק ההתחלה צדקניי תקשורת חביבים שלי ולא רחוק היום בו גם צעדים פופוליסטיים ועלובים כאלה כמו הקמת אולפן מיוחד במקום מוכה ספריי יזכו למחאה שכזו מי ייתן.
שתפו בכל מקום!!!
מדינת ישראל  בגיל  66 כניראה  חולה  באלצהיימר  ראש ממשלה  תחמן  שר אוצר שקרן  שר ביטחון  פחדן  רמטכ"ל  דפוק  מפכ"ל  חלש  וככה  ניראית  המדינה  בגיל  66  אסי  דיין  הלך  לעולמו  בגיל  68  רק  שהמדינה  לא  תלך  פייפן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.