רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 בדצמבר 2013

האדמו"ר מגור מגיע ביום רביעי וישאר עד יום שלישי הבא בניו יורק לשבת שכרו החסידים את אולם דה פאלאס

אפתיע אותכם שיתכן והרבי מגור כלל לא יגיע זה תלוי הרבה במצבה של הרבנית. כל השבוע אני מחזיק את עצמי לא להביא פרטים אודות מצבה מאחר והיא לא האדמו"ר ולכן מדובר בענין פרטי וככל שאני יכול פחות לעסוק בה אני משתדל. היא חזרה אתמול הביתה אבל במצב לא טוב היא תיאלץ לעבור טיפול רציני והוויכוח כרגע היכן בירושלים או בתל הושמר - יש לי כאן את כל ההשתלשלות מה שהולך בינה לבין הרבי בענין אבל כפי שציינתי לא רוצה לעסוק בה ובודאי שלא כרגע. כשזה ענין ציבורי בל"נ אביא כל פרט

אם הרבי נוסע אז זה יהיה ביום רביעי הבא הוא כבר יהיה בניו יורק למשך של שבוע ימים

חסידי גור השכירו את האולם שהיה בעבר רויאל היום קוראים לזה דה פאלאס שם הם יתפללו יחד עם הרבי כל השבת. הם שכרו את הדירה הסמוכה לאולם בשביל שהרבי לא ייאלץ ללכת מן האולם למקום אכסנייתו

יש הרבה פרטים מעניינים אודות הנסיעה הזו ומה שמתחולל פוליטית, אשתדל אי"ה במוצאי שבת להאריך בנושא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.