רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בדצמבר 2013

ידיעות - בקצרה

איש החסד הרב אברהם סלונים השתתף הערב בהדלקת נרות חנוכה של כ"ק אדמו"ר מתולדות אהרן, מלווה בפמליא נכבדה של עסקנים ונגידים
איש החסד הנודע הר"ר אברהם סלונים הי"ו שבתקופה האחרונה עובר מסכת רדיפה נוראית מבריוני ארגון הפשע אתרא קדישא, הטופלים עליו עלילות שוא ומדוחים, רווה ההערב רגע של נחת והתעלות דקדושה כאשר הגיע להשתתף בהדלקת נרות חנוכה של כ"ק מרן אדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א, כשהוא מלווה בפמיא נכבדה של עסקנים ונגידים שהגיעו עמו לחזקו, ר' אברהם הי"ו ומלוויו כובדו תיכף לשבת במקום חשוב יחד עם נכבדי העדה.

********************************
נבלה נעשתה בישראל"
"עושים מעשה זימרי ומבקשים שכר כפנחס" המומים ומזועזעים אנו ששמועה מרה ליבנו התכווץ ובשרנו נעשה חידודים חידודים על  הבושה שהחינוך העצמאי והמנכ"ל מנחם בוימל שמעסיק פרוצה מורה בשם אסתי מלכה בבית יעקב ברח' בני ברית אותה אסתי מלכה הולכת עם נציג ש"ס לשעבר בקרית ספר מר גדעון הכהן בזמן שהוא נשוי אנו מזהירים את הנהלת בית יעקב ובפרט הרב בוימל אם לא ינקטו צעדים כלפי המורה ובפרט אחרי הפרטים המזעזעים שהעבירה הרבנית צדקה שתחי'  לבוימל ועדיין  ממשיך בוימל להעסיקה.
בברכת "והיה מחניך קדוש"

********************************
בוזגלו הנואף. לא הספיקו עשרות בחורות שהטרדת בנערותך? לא הספיקו שנתיים בכלא? לא הספיק מה שקרה עם אמא שלך שנשברה ממך וחזרה בשאלה? אתה מחפש לאמלל עוד משפחות? תפסיק להיטפל לאנשים בווטסאפ. ראה הוזהרת!!
"ראו כי נבלה נעשתה בישראל"    ברדיפת בת ישראל כשרה!!!        אין גבול לחוצפתו של אותו האיש א.בוזגלו אשר מנהל מסע רפש ורדיפה נגד אסתי מלכה אשר הגישה תלונה כבר לפני מס' חודשים במשטרה על הנבל א.בוזגלו אשר הטריד אותה במשך תקופה ובתמורה לסכומי עתק גדולים! והנ"ל סירבה בכל תוקף!! ומשראה השבאבניק א.בוזגלו כי כלתה אליו הרעה הוציא דיבתה בשער בת רבים!!! יצויין כי האשה שכרה חוקר פרטי וישנם ממצאים מפלילים במשטרה על אותו נבל א. בוזגלו.(חוץ מעוד מעשים שגילו על הנבל הזה!)   "יקרא הציבור וישפוט"
עד לפני תקופה הוא היה שבבניק ממוצע. מטריד בחורות, גונב, תוקף ושורף. גם מאסר כבר נגזר עליו. פתאום הכל השתנה, כשאלחנן בוזגלו, ילד רחוב דוחה, קיבל לידיו מכשיר סמארטפון וגילה את נפלאות הווטסאפ. מאז הוא מנסה לפגוע בכל מי שלא בא לא טוב בעין. בוזגלו, כולנו זוכרים את זעקות האימה של הבחורות שהטרדת. כולנו זוכרים את התיעוב כלפיך בשכונת רמות. כולנו זוכרים את הבית המפורק שגדלת בו.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.