רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 בדצמבר 2013

תקנת "זמן שינה" נוסדה בגור כהגנה עצמית של ההנהגה הגוראית המושחתת מפני הבלוג "בעולמם של חרדים"

הרבה השערות הועלו לאחרונה מה עומד מאחורי התקנה החדשה של זמן שינה לאברכי גור בשעה 10 בלילה.
הסיבה האמיתית היא הפחד שכבש אותם מפני הבלוג שלך שסך הכל חושף את האמת, הם לא מעוניינים שאברכים ישוחחו על העוולות שהם בעצמם עושים, ולכן הם משכיבים אותם לישון מוקדם, כמו הפתרון לילד קטן מטריד.
הבעיה שהתקנה של "זמן שינה" משווקת כטובה רוחנית או גשמית, שעה שעובדים עליהם בעיניים והמטרה היא שהטרור יוכל להמשיך להרים ראש והמושחתים יוכלו למשול בכיפה ללא הפרעה.
המוחות המעוותים של החסידות ישבו וחשבו איך למנוע את השפעתו העצומה של הבלוג שלך "בעולמם של חרדים", ישבו וחשבו והגיעו למסקנה כי פשוט צריך להשכיב את הילדים בכח לישון כמו בזמנים שלמדו בישיבה, כי מה שקורה שבשעות הלילה יש קיפקעס בשטיבלעך של גור, ומטבע הדברים עולים שם נושאים הכתובים בבלוג שלך, מה שהיה לצנינים בעיניהם, לכך החליטו להפעיל לחץ חברתי משוגע שלא היה כדוגמתו, ופשוט לסגור את כל השטיבלעך בשעות הללו, וחסל סדר ביקורת.
במקום להיות גברים ולטפל בטעון תיקון, להודות בטעויות ולשפר את ההנהלות, הם מבקשים להשתיק את הציבור ולהרדים אותו (תרי משמע) כדי לקנות שקט תעשייתי להמשך פעילות הטרור.
אז יש לי חדשות בשבילכם: כל כלי יוצר עלייך לא יצלח, והשופר של ר' חיים ימשיך לזעוק בכל תוקף נגד כל העוולות והשגעונות, ולא תצליחו להשתיק אותו או להקטין את היקף השפעתו.
דורשי רשומות הסמיכו לעניין החומרה של תקנת זמן שינה בעשר, את הפיוט הנאמר בנעילה של יוהכ"פ: בחנתו בעשר בל יעבור בראש תער...
גורו לכם מיום הדין!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.