רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 באוקטובר 2013

אלחנן ביטון פרש מרשימת ווייסברג

מאת חב"דניק

יום ראשון, ב' מרחשון ה'תשע"ד
לאנ"ש חסידי חב"ד היקרים ולכל הנלווים עליהם, השלום והברכה!
על מנת לקיים הציווי״והייתם נקיים מאלוקים ואדם״
באתי בשורות אלו להבהיר מס' נקודות.
ידידי ר׳ חיים ויסברג ביקשני להתמודד כמתמודד מספר שלוש ברשימתו, זאת על-מנת לקדם כמה ענינים חשובים בעירנו.
למרות שאיני עסקן ציבורי בטבעי, הסכמתי לשמש מספר שלוש ברשימתו, וכנראה גם אין זה מקום ריאלי כלל.
בתקופת החגים נסעתי לחצר כ״ק הרבי נשיא דורנו על-מנת לצבור כח וחיות לשנה הקרובה.
כששבתי לארץ ראיתי שהדברים יצאו לגמרי מכלל שליטה ואיבדו פרופורציה ואף נוכחתי לראות כי מעומדתי חוסמת את התקדמות אנ״ש חסידי חב"ד כקהילה וכקבוצה מאוחדת ומגובשת.
החלטתי,  היות ונציג חב"ד הוא ר' יעקי הרשקופ, שאף זכה בקהילה לכבוד גדול ונתנו לו את העידוד המתאים שזה גופא סימן משמים כי מהשם יצא הדבר.
ואשר על כן החלטתי לאלתר להסיר את מועמדותי ממפלגתו של ר׳ חיים ויסברג, על אף כל אי הנעימות הכרוכה בדבר טובת קהילת חב״ד עומדת ראשית כל לנגד עיני ואני מעביר את תמיכתי להצלחת הנציג הנבחר של חבד שיקבלו ההחלטות ביחד עם ועד מנהלי המוסדות שהקים.
אני תקווה שצעד זה שלי יתקבל בהבנה ובאופן של ״האמת והשלום אהבו״
בברכת חורף בריא
אלחנן ביטון
••••••••••••••••••••••••••••••••
חברים יקרים,
אני סמוך ובטוח כי יהיה לכם הרבה מה לומר על דבריי אלו האחרונים, אך אני מודיע בזאת בשער בת רבים כי מרגע זה ואילך אין לי על קשר פוליטי-סיעתי כזה או אחר שום מפלגה שהיא וכי אנהג בבחירות אלו בדיוק כפי שינחונו רבני קהילת חב"ד בעיר.
שאו ברכה והיו שלום!
מוקירכם,
אלחי ביטון

2 תגובות:

  1. נראה שטעיתם.
    האיש שבתמונה אינו האיש עליו כתבתם

    השבמחק
  2. חחח לא קוראים לו ביטון. שם המשפחה שלו מתחיל בר' והוא שם אשכנזי סטריאוטיפי. רמז: משה רבינו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.