מכל כך הרבה מקרים ובתקופה כל כך צפופה עושה רושם כי הוא התחיל לאבד זכרון או שהסניליות חודרת בו וצריך לקחת את זה בחשבון כשמדברים עמו שהוא מסוגל לומר דברים שלא היו ולא נבראו
זה קרה אצל משפחת קמינר, הלך לעולמו יהודי בשם ר' אריה קמינר והרבי מגור בא לנחם והוא סיפר כי הנפטר היה אצלו לאחרונה, המשפחה כולם הסתכלו על הרבי והיו המומים הוא כבר חולה הרבה זמן המאמץ היחיד שעשה להגיע לרבי היה בראש השנה
ישב שם האח ר' מרדכי קמינר ממתפללי השטיבל והחברה של הרבי, הוא אמר לרבי כי אחיו ארי ז"ל היה בפעם האחרונה בראש השנה,
ענה האדמו"ר: 'שפעטער אויך' שפירושו מאוחר יותר גם כן. למשמע הדברים בני המשפחה התווכחו עם הרבי, אך הבן ליפא קמינר צעק עליהם ואמר כי עם רבי לא מתווכחים, כשהאדמו"ר יצא, אמר ליפא לאחיו ולדודו "כנראה התחלף לו לרבי עם מישהו אחר"
זה קרה אצל משפחת קמינר, הלך לעולמו יהודי בשם ר' אריה קמינר והרבי מגור בא לנחם והוא סיפר כי הנפטר היה אצלו לאחרונה, המשפחה כולם הסתכלו על הרבי והיו המומים הוא כבר חולה הרבה זמן המאמץ היחיד שעשה להגיע לרבי היה בראש השנה
ישב שם האח ר' מרדכי קמינר ממתפללי השטיבל והחברה של הרבי, הוא אמר לרבי כי אחיו ארי ז"ל היה בפעם האחרונה בראש השנה,
ענה האדמו"ר: 'שפעטער אויך' שפירושו מאוחר יותר גם כן. למשמע הדברים בני המשפחה התווכחו עם הרבי, אך הבן ליפא קמינר צעק עליהם ואמר כי עם רבי לא מתווכחים, כשהאדמו"ר יצא, אמר ליפא לאחיו ולדודו "כנראה התחלף לו לרבי עם מישהו אחר"
חיים, התמונה משבעה אצל משפחה עירקית. לא נראים כמו פולנים.
השבמחקדבר אחר !!!
השבמחקהריני מוסיף אות ה על שמך,
לא יקרא שמך עוד שאולזון,
כי אם שאולזונה,
מדחציף כולי האי ש״מ ממזר הוא...
על זה נאמר "ולא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם אשר אתם זונים אחריהם".
מחקככה זה כשהראש לא מונח בלימוד בעיון רק בטינופת, זה החידושים שהוא מחדש.
הוא ראה אותו בעולם האמת כי גם הוא הולך להפרד מהעול...
השבמחקא, לטעמי התגובה מעלי צריכה להימחק אין טעם ואין צורה לדבר בשפה זולה זו.
השבמחקב, דבר ידוע בגור שכשהרבי מגיע לנחם אף פעם הוא לא מתחיל לדבר הוא מחכה עד שאחד מהאבלים ידבר כנפסק בשו״ע (יו״ד שע״ו ס״א) אין המנחמים רשאים לפתוח בדברי תנחומים עד שיפתח האבל תחילה.
איך שהרבי התיישב,
מרדכי קמינר אמר: הוא היה בר"ה פעם אחרונה אצל הרבי.
הרבי: האם זה היה הפעם האחרונה?.
מרדכי קמינר: נדמה לי שכן. והמשיך לנושא אחר.
זה היה המעשה בדיוק כל השאר נרקם במוחך הקודח או במוחו של השולח (שאולי היה רוצה שכך יהיה המצב). ע"כ