רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 בספטמבר 2016

כתב אישום נגד סוחר הסמים החרדי משה קליין

נראה כי האחרים כל מי שנעצרו עימו ובגינו שוחררו לא נמצא קשר ישיר אליהם, הם הצליחו להוכיח כי הם במקרה היו עמו ללא כל קשר לסמים. אבל הוא עצמו סבוך מאוד הם מאמינים כי הוא ידע מה שהוא עשה, וכי קיבל על כך עשרות אלפי שקלים
על פי כתב האישום שהוגש משה קליין היה בקשר עם גרמן רזניק (55) מבני עייש והשניים סיכמו כי קליין יטוס לאירופה ויביא משם מזוודה עם סמים תמורת 40,000 ש"ח, בנוסף יממנו לו את הטיסות, לינה ונסיעות.
לפני כשלושה שבועות, משה קליין יצא מישראל יחד עם חברו שלום רוקח והשניים טסו ללונדון והתארחו באותו בית המלון. משם טסו יחד לאמסטרדם ובהמשך אותו היום הודיע גרמן לקליין בווטסאפ כי יעביר לו את הסמים באמצעות אנשים אחרים ושלח לו את מספר הטלפון של איש הקשר.
בהמשך אותו היום נפגש קליין עם איש הקשר באמסטרדם, שהציג את עצמו בשם "יוסי". הוא קיבל לידיו מזוודה שחורה גדולה בעלת דופן כפולה, בה הוסתרו 10 אריזות עטופות בניילון בצבע כסף ובתוכן סם קוקאין במשקל של כ-6.900 קילו וחזר למלון עם המזוודה. בשבת הודיע גרמן לקליין כי הזמין עבורו ועבור רוקח כרטיסי טיסה מבריסל לישראל ושילם עליהם.
באותה השיחה הודיע גרמן לקליין כי עם הנחיתה למחרת ביום ראשון בשדה התעופה בן גוריון, ימתין עבורו רכב איתו יסע עם המזוודה ויעביר את הסמים לכתובת שתימסר לו עם ההגעה לישראל. כמתוכנן, ביום ראשון בשעה 22:34 נחתו קליין ורוקח בנתב"ג. קליין אסף את המזוודה עם הסמים, צעד לעבר אולם הנוסעים - שם נעצר על ידי שוטרי ימ"ר נגב ויחידת הבילוש 747 שייעודה העיקרי הוא תפיסת בלדרים ואיתור ויירוט משלוחי סמים המיובאים מחו"ל.
עורך דינו של קליין כופר במיוחס לו ועומד על כך שהיה שליח תמים. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. מעצרו של קליין הוארך בבית משפט המחוזי לוד עד להחלטה אחרת, המענה לכתב האישום נקבע לעוד כחודש ימים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.