רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 15 בספטמבר 2016

הרב שאולזון הוכחת שאתה עשוי מפלדה ללא חת!

לכבוד איש האמת והמלחמות לוחם מלחמת ה' ומנכש את העשבים השוטים
הרה"ג רבי חיים שאולזון שליט"א
שלום וברכה!

דבר ראשון אני מצדיע לך איך אתה מסוגל להלחם עם כל המרעין בישין ועוד בגיל שלך ומה שעברת במלחמותיך במשך שלושים שנה ויותר. כל האנשים בתקופתך יושבים בפנסיה ואתה נראה צעיר מתמיד, אין זה אלא כח וסייעתא דשמיא שמלווה אותך בשביל לשמור על הדור ורואים בפועל בכל החוגים והעדות שמך נישא בהערצה גלויה וכולם יודעים שר' חיים שאולזון מכוון אל האמת גם אם היא כואבת. לצערנו בכל האתרים והעיתונים אין מילה אחת אמת כל אחד משרת את הפוליטיקה הקטנה שלו. רק אצלך רואים מלחמות אמת טיפול שורש בעוולות ובנזקים שאנשים גורמים לקהילותיהם.

וכאן אני רוצה להתייחס בנקודה קצרה למאבק שאתה מנהל, ובצדק רב, נגד מגמות הגיוס שמוביל הבלין וכל החבורה שם. כמי שקשור לוועד הישיבות, ואני יודע את האמת מבפנים לא רק שמספרים לעדת השוטים בחב"ד סיפורים שלא היו ולא נבראו. בהנהגת חב"ד מה שהם קוראים רבני חב"ד, יש אחד ויחיד ששולט עליהם והוא ר' משה הבלין מקרית גת. הוא מסובב את הרה"ג ר' יהודה ירוסלבסקי על האצבע הקטנה. הוא כבר יושב עליו כמה שנים ורכש את ליבו. לצערנו אותו הבלין ידוע במעשי הקונדס שלו שנים רבות ואני בכוונה לא רוצה לעלות אותם כעת ועוד חזון למועד שהכל יפורסם, והכל זה בצע כסף הורדת הבחורים של חב"ד למצב של פיקוח נפש רוחני וסכנה אמיתית לעתידם. אני יודע את מצבם של בחורי חב"ד ומה שעושה כעת הבלין זה עוול בראש ובראשונה לקדוש ישראל ותפארתו שכל העולם חרד מפניו הלוא הוא מרן האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל, ואני שואל את עצמי בכל פעם מחדש למה זה מגיע לאדמו"ר מליובאוויטש שעושים את זה לבחורים שלו.

ר' חיים היקר! אני יודע שאני יצאתי מגדרי כי זה לא נוגע לי אבל היות ואני רואה שאתה מתעסק בזה ואני יודע את האמת ראיתי צורך לשתף אותך בדברים הללו. כל הפרטים שפרסם ר' משה הבלין וכל החבורה הזאת הם אוסף של בדותות ושקרים שאין להם אחיזה במציאות. האמת המרה כלענה שלקחו עדה שלמה ומכרו אותם תמורת נזיד עדשים לצבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.