רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 בספטמבר 2016

ווארטים


״תן לחלומות שלך להיות גדולים יותר מהפחדים שלך, למעשים שלך להיות משמעותיים מהמילים שלך, ולאמונה שלך להיות חזקה יותר מההרגשה שלך.״

חסיד וליטאי נפגשו.. החסיד אומר לליטאי: מגיע לי מזל טוב..התארסתי. אומר הליטאי: אלול ר"ת  אין להתארס ואין להתחתן.. אומר לו החסיד: אלול ר"ת אתה ליטאי ואני לא

תימני יוצא לטיול יחד עם בנו.
הבן: אבא תגיד, למה השמש שוקעת במערב?
האבא: וואלה לא יודע..
הבן: ותגיד, איך זה שהציפור יכולה לעוף?
האבא: וואלה לא יודע.
הבן: ותגיד, למה מכונית צריכה שיהיו ל 4 גלגלים?
האבא: וואלה לא יודע.
הבן: אבא, אני מקווה שאני לא מטריד אותך עם כל השאלות שלי.
האבא: להיפך בני, אם לא תשאל - איך תדע?

בראיון עבודה*
מראיין : מה ציפיות השכר שלך ?
המועמד : 30.000 ₪ נטו, טלפון נייד ורכב צמוד.
מראיין : מרצדס S300 זורם לך ?
המועמד : בטח מצוין !
המראיין :
יופי, הזמנתי לך מונית, היא מחכה לך למטה...

מראיין: כתוב שאתה דובר אנגלית ברמה של שפת אם.
אני: נכון.
מראיין: אבל אתה לא דובר אנגלית.
אני: גם אמא שלי לא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.