רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 בספטמבר 2016

לבער את השחיתות בישיבות חב"ד מאמללים אלפי משפחות עם שכר לימוד גבוה ומושחת - לפנות למבקר המדינה

לכבוד
הרב חיים שאולזון
מגין על הדור מפני המושחתים והסוטים והפושעים

שלום וברכה!
אני נאלץ לפנות אליך כאבא לשבעה בנים בחב"ד על אחת השערוריות החמורות ביותר שיש. כידוע לך ישיבות חב"ד אינם מתנזרים מליבה ומכל כסף הבא ליד. לא כל הישיבות אבל המרכזיות בחב"ד הם כאלו כמו קרית גת צפת מגדל העמק והישיבות קטנות. הם מקבלים תקציבי עתק ושוחטים את ההורים בשכר לימוד לילד של לפחות 1200 ₪ וצפונה. ואני הקטן שואל מדוע מי התיר להם לגנוב ולעשוק היכן בית דין רבני חב"ד שיודע טוב מאד להגן על ההסכם עם הצבא ונלעם דום בכל דבר משמעותי שנוגע לחב"ד. מי התיר לכמה משפחות עבריינים (כן מפעילי הישיבות בחב"ד הם עבריינים אין להם שום קשר לקדושה ולשליחות הכל ביזנס ואת זה הם מקרינים על ההורים) לעשוק אלפי תלמידים. אני מודיע לך הרב חיים שאולזון שהתארגנו כמה הורים לפנות למשרד מבקר המדינה לגמור אחת ולתמיד עם השחיתות בישיבות חב"ד. לפני שהתארגנו בדקנו בישיבות החרדיות לא לוקחים יותר מ-500 600 ₪ ובחב"ד החליטו לקחת יותר מכפול. הורה עם ארבעה ילדים צריך לשלם על לימוד יותר ממשכנתא על בית, הנשמע כזה דבר. הורים נקרעים אמהות בוכות בלילה כדי שכמה משפחות פשע יעשו ביזנס על דירות ונדל"ן. והכל עומד להתפרסם אצלך את כל הקשרים של אותם משפחות. ושלא יצעקו לי חילול ה' אותם משפחות עבריינים שגונבים ועושקים את חב"ד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.