רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 בספטמבר 2016

רבי דוד אבוחצירא: מי שאמר שאני נגד הת"ת של הרב סאנגרו אני לא מוחל לו אני מקפיד עליו!!!

לכבוד הרב שאולזון איש האמת בדורנו
לוחם מלחמות ה' ישמרך 
אני נפעם לראות איך הבלוג שלך מלא וגדוש מקו אל קו בכל הבעיות של עם ישראל שמגיעות אל פתחך שם תחילת הישועה !

בהקשר לכתבה שהעלת על רבי דוד יש שם טעות כתיב כתוב נגע במקום נגד אשמח אם תתקן זאת
שנית הערב שמעתי מה היה בחדר אצל האדמור הקוה״ט עט״ר רב דוד אבוחצירא שליט"א

שני תושבי העיר נכנסו לרבי דוד לקבל את ברכתו, השמש של רבי דוד ישב לצידו (רבי שלמה של טוב) והגיע אבא שרשם את בנו לתת של הרב סאנגרו שליטא וסיפר במר ליבו את מה שמעוללים לרב אשר סאנגרו
ורבי דוד אבוחצירא פתח ואמר רבי אשר ירא שמים ירא שמים ירא שמים (שלושה פעמים) ואני מתפלל שהכולל לא ייסגר אף אחד לא יסגור אותו והת"ת יפתח ב״ה

ואז הוא פנה לשם טוב ואמר לו אני ממנה אותך שליח לומר בעכו בכל מקום שמי שאמר בשמי שאני נגד הת"ת של הרב סאנגרו אני לא מוחל לו אני מקפיד עליו!

פחד פחדים להתעסק עם מלאך ה'

ה' עימך איש האמת בדורנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.