רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 27 בספטמבר 2016

צעירי המשיחיסטים מתפכחים וחוזרים למקורות

מאת: חבדניק

דבריו הנכוחים של גדול המשפיעים של חב"ד בארץ הקודש, הגאון החסיד הרב שניאור זלמן גופין שליט"א, שפורסמו באתר 'בעולמם של חרדים' מיסודו של הרב חיים שאולזון, מעוררים הדים בכל רחבי העולם.
לראשונה, מאז המחלוקת הגדולה שאיימה לגרום לקרע ושסע בתוככי חסידי חב"ד, כשהפלג המשיחי זמם לכבוש את הדור הצעיר, מדבר מי שעומד בפרץ, (אולי באיחור של כמה שנים, מתשנ"ד פטירת האדמו"ר עד תש"ס הקמת הוועד להצלת התמימים) על התכנון היוזמה וההקמה של מנגנון ההבראה של חסידות חב"ד, והצלתה מידי הפורץ המשיחי. ב"ה, אחרי 16 שנה אפשר לומר שחב"ד ניצלה.
רוב רובם של חסידי חב"ד, ברחבי העולם, השלוחים, המוסדות, אנ"ש, הם חסידים נורמלים ושפוים. התחברו בחזרה לדרכו ושיטתו המקורית של הרבי, ללא הוספות הזויות וקיצוניות שפרחו בשנים שלאחר פטירתו.
גם בארצות הברית, הופתעו החסידים למצוא את בניו של "הרב המשיחי הקיצוני הבולט" יוסף ישעי' ברוין, שהוצנח לתפקיד בבית הדין של קראון הייטס, בתרגיל פוליטי מסריח לפני חמש שנים, כשהם שוהים בשבת קודש פרשת כי תבוא, שבת סליחות, בסמוך לציונו הקדוש של מרן כ"ק הגה"ק מליובאוויטש זצוק"ל.
כידוע "שבת סליחות" היה תמיד האות לפתיחת אירועי חגי תשרי במחיצת הרבי. וגם השנה, אלפים נהרו לשבות בסמיכות למקום מנוחתו של הרבי, שם התקיימו התפילות וההתוועדויות. אלפי אברכים, בחורי ישיבות חב"ד, קבוצות של בעלי תשובה מרוסיה ומשאר מדינות, שבתו במקום. עם צאת השבת הגיעו עוד אלפים מתושבי שכונת קראון הייטס הסמוכה, ושלוחים ורבנים מהערים הסמוכות לשאת צקון לחשם בשעה 1 לפנות בוקר, בסליחות הראשונות לחודש אלול זה.
בין המסתופפים בשבת בסמיכות לציון הרבי, היו שלושת בניו הגדולים של ברוין. לאט לאט, הם הבינו וקלטו את השקר והזיוף המשיחי, ולמרות שחונכו במוסדות של הענדל ווילשאנסקי וכו', הם "גילו את האור" שהוסתר מהם במכוון. ועתה הם עושים דרכם לעבר חסידות חב"ד המקורית והאותנטית.
המהלך המפתיע, מעורר הדים, ומכה גלים בקרב הבחורים של הפלג המשיחי. גם בצפת, וגם ברחבי העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.