רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 23 בספטמבר 2016

ווארטים


״למדתי, שאומץ אינו העדר הפחד, אלא ניצחון הפחד! אדם אמיץ אינו זה שלא חש פחד, כי אם זה הכובש את פחדיו.״

בנאדם עם שאיפות גדולות יכול להיות סתם עוד אחד עם נחירים גדולים

 יש רק שני דרכים לדעת שהיא כועסת
עליך:
כשהיא מדברת איתך
כשהיא לא מדברת איתך

איזו מדינה מרגשת, פעם בכמה חודשים עושים תרגיל ומזכירים לך שאתה יכול למות מטילים. מקסים פה

גם אם תרוץ לרופא משפחה עם קטיעה הוא יגיד לך ״זה וירוס. יש וירוס של קטיעות עכשיו״

שוטר כורדי מדווח למפקד שהיה רצח ברחוב ארלוזורוב המפקד מבקש מהשוטר שיאיית לו את שם הרחוב .חושב השוטר דקה ועונה למפקד אני מעביר את הגופה לרחוב הרצל


איזה באסה זה להיות.  נשואה לאדריכל
- מאמי, בוא נראה איזה תוכנית טובה הערב..
- יאללה!
​מוציא שרטוט של גורד שחקים ביקנעם​

 היא: אמרו לך פעם שאתה גבר נאה?
אני (מסמיק): לא
היא: יופי, לפחות אתה יודע שאתה מוקף באנשים ישרים

 אשה מרוקאית שבעלה ברח מהבית הלכה לרב להתייעץ .הרב בירך אותה שבעלה יחזור. הלכה המרוקאית שמחה למכולת וסיפרה שהרב אמר לה שבעלה יחזור. אמר לה בעל המכולת שהוא לא יחזור. שאלה אותו האשה אבל הרב אמר שהוא יחזור למה אתה אומר שלא???.
אמר לה בעל המכולת: הרב לא מסתכל על נשים ואני כן ראיתי את הפרצוף שלך ותאמיני לי שהוא לא יחזור

שיכור אחד מתקשר ב 11 בלילה לבעל בית המרזח ושואל אותו: "תגיד מתי אתה פותח"?
עונה לו בעל בית המרזח; "מחר ב;9 בבוקר..
עובר שעה והשיכור מתקשר שוב תגיד מתי אתה פותח? הוא עונה לו מחר ב9.
עוברת עוד שעה והשיכור מתקשר שוב; "מתי אתה פותח"? הוא אומר לו מחר ב9.
ככה כמה פעמים עד שהוא מתעצבן.. ואומר לו: "אין לך מה להתקשר שוב במילא אני לא יכניס אותך"..
עונה לו השיכור: "אני לא צריך להכנס.. אני רוצה לצאת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.