רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

מבזקים

ויסברג ב'בחדרי': לאחר חתונת השלום, ביקור הגומלין הגיע. תחת מעטה חשאיות האדמו"ר מגור הגיע הערב למעונו של מרן הגראי"ל שטיינמן.
הבדיקה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו - פרסום ראשון ב'ערוץ 10': רוב הפרשיות הנבדקות כעת צפויות להיסגר עד אחרי החגים.
מימרן בפרסום ראשון ב'קול חי': מרן הגראי"ל שטיינמן נתן את ברכתו לקבוצת רכישה חדשה, שמתעדת לבנות אלף יחידות דיור לציבור הליטאי בקריית גת בליווי בנקאי.
גרודקה ב'בחדרי': לשכת הרווחה בשכונת הבוכרים בירושלים, סובלת מתנאים מחפירים כבר 10 שנים. יעקב הלפרין מחזיק תיק הרווחה ל'בחדרי': "מקפחים אותנו רק בגלל שאנחנו חרדים. בבית הכרם זה לא היה קורה".
ישראל כהן ב'כיכר': אל הפגישה בין האדמו"ר מגור לגראי"ל שטיינמן הצטרף גם בן האדמו"ר הרה"צ נחמיה אלתר. 'בחדרי': לבקשתו של האדמו"ר מגור - לא צולמו תמונות בביקור הגומלין.
עוד חושף ויסברג ב'בחדרי' על החשאיות הגבוהה - בדרך מהחתונה בירושלים למפגש בב"ב, בוצע תרגיל הסוואה. הרבי מגור עבר לרכב אחר. אל בית מרן הגראי"ל שטיינמן לא הגיע ברכבו הקבוע.
התמליל המלא ב'בחדרי' ממפגש גדו"י - כשנכנס הרבי, בירך מרן הגראי"ל שטיינמן "ברוך המקדש שמו ברבים". מרן הגראי"ל שטיינמן התעקש ללוות את הרבי מגור, ולמרות הפצרות שלא יטרח ליווה אותו עד הרכב. כשנפרדו אמר הגראי"ל: "אזכרה ימים מקדם".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.