רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 ביולי 2014

כל רודפיה השיגוה בין המצרים - על חורבנה של שכונה חרדית בירושלים

מאת ירושלמי

אתמול נודע כי ניר ברקת וקובי כחלון בראותם כי לא יצליחו להעביר במועצת עיריית ירושלים את התוכנית המפלצתית להקמת אוניברסיטה בלב ליבה של שכונת החמד החרדית 'הר נוף', פעלו 'הדמוקרטים' במסלול עוקף דרך הועדה המחוזית והתוכנית אושרה להפקדה.
פירוש הדבר כי שכונת הר נוף - בגמר ביצוע התוכנית - תיהפך לשכונת אוניברסיטה [תשאלו בגבעה הצרפתית הצמודה לאוניברסיטה בהר הצופים] וחסל סדר שכונה חרדית. פשוטו כמשמעו, רשעים !!!
ברקת ברשעותו  הוכיח כי הוא הרבה יותר זדוני ומתוחכם מכל שונאי החרדים. במקום להתלהם ולדבר כנגד החרדיות הוא נוצר את לשונו ומדבר אפילו על תיקוני קיפוח וכדומה ותחת המעטה הזה נכנס ברגל גסה לתוך קודש הקדשים של היהדות הנאמנה – הסביבה החרדית והחינוך הטהור, ומשנה סדרי עולם. אפילו טדי קולק שהיה ראש העיר 28 שנה בירושלים כשרובה חילונית מעולם לא חשב להיכנס לתוך שכונות חרדיות ולהשפיע על אופיין.
לקראת הבחירות האחרונות לעיריה ולראשותה ידעו רבים מהעסקנים על התוכניות שזומם ראש העיר [ויש עוד הרבה בדרך רחמנא לשזבן], כמה זעקו כמה התחננו בפני החרדים שבחרו לתמוך בברקת והתשובה היתה ברורה ונחרצת, גם ליצמן גם בריסק וגם פטרוב כי מה שהיה בעבר לא יהיה וברקת התחייב אפילו בכתב לשנות את הדברים מהיסוד "מה שהיה לא יהיה".
תדע כל אם חרדית בהר נוף. בעוד 5 שנים כאשר תנסה להרחיק את ילדיה מללכת בדרכם של הסטודנטים המתגוררים בהמוניהם בשכונה, או בעל משפחה שנאלץ להעתיק את מקום שגר בו עשרות בשנים בשל מי הסער הגדול הזה. בשל מי הסער הגדול הזה.
יעקב ליצמן – שבורר את החלטותיו לא לפי ה'בעד' אלא לפי ה'נגד'.
מרדכי בריסק – שהחליט להצעיד את חסידות בעלזא לדרך חדשה ועצמאית.
יוסף פטרוב – כי מי שנתמך בידי גדולי בני ברק, אנחנו תומכים ביריבו.
אברם קרויזר – סתם עלוב, בעבור בצע כסף.
הם הם האשמים !!!
כמה זעקו כמה התחננו. לפחות להסדיר את הדברים הללו מראש.
הרביעיה הנ"ל הבטיחה חזור והבטח כי הדברים הוסדרו בהתחייבויות ברורות. ברקת נטל את ידם ועלה לגדולה, ופשוט לא יודע ולא מכיר.
יוחנן ויצמן – ב"כ ליצמן. כמה צביעות אפשר לסבול מכם. לעמוד ולהתייצב למראית עין כנגד הקמת האוניברסיטה בזמן שכל ירושלים מתחללת 'בזכותכם'.
תושבי ירושלים החרדים כבר מיואשים ממסע הרדיפות של ראש העיר ברקת אשר לקח קולות חרדים ועלה לגדולה על מנת לרודפם. ומוסרים את דינם לכל מי שיכול לסייע.
מי ייתן ד' וראשי ערים נוספות ילכו בדרכי ברקת ונתבשר בקרוב על הקמת אוניברסיטאות ומכללות לחיילים בטבורה של קרית חידושי הרי"ם בתל אביב או במרכז רובע גור-בעלזא באשדוד או בקרית בעלזא בירושלים ו/או בקרית גת. אמן.

2 תגובות:

  1. What nonsense. No one is moving any 'University' to Har-Nof, what is moving is the 'Michlala Hachredit' whose students are all Haredim and which is currently situated in a temporary campus in a Hiloni area.

    השבמחק
  2. האוניברסיטה זו הבעיה הקטנה שלכם. אנחנו הולכים לבנות בהר נוף גם שני בתי זונות. אחד יאכלס נשים (עבור גברים); השני יאכלס גברים (גם כן עבור גברים). בהצלחה!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.