רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

ידיעות - בקצרה

יו"ר תנועת שס באלעד  צוריאל קריספל מגיע בשעה 11 וחצי להתפלל שחרית בבית הכנסת באבוב אבל שלא מצא חניה הוא חונה על המדרכה, כן כן, האיש שמדבר על הפקקים ועל חוסר האחריות הוא חונה על המדרכה

*****************************
עו“ד אשר אוחיון, פרקליטו של הרב אלון, אמר כעת: ”שמענו גזר דין מתון, מדובר בעונש מתון אבל בנחמה לא רבה. זו נחמה קטנה. יש לנו אכזבה עמוקה מהכרעת הדין. הכרעת הדין עברה ביקורת משפטית עמוקה של משפטנים בכירים וחוות הדעת הייתה חד משמעית - ראוי שהכרעת הדין תעבור ביקורת שיפוטית כי בטעות יסודה. יש בה טעויות רבות“.
עו“ד אוחיון סיפר כי חוות הדעת המשפטית הועברה לרב אלון והוא יכריע אם לערער, גם לאחר התייעצות עם דעת תורה. ”יש לנו סיכויי ערעור גבוהים מאוד וכך הבנתי מרוב המשפטנים“, אמר אוחיון.
הרב מוטי אלון אמר לאחר גזר הדין: ”אפעל בעזרת השם אך ורק על פי דעת תורה. את עצם העונש אני מקבל בשמחה, אני בעבודות שירות כבר ארבעים שנה ואשמח לעשות אותם עד 120. לעצם ההכרעה והמשפט, הדברים נאמרו - כל ההרשעה בטעות יסודה. העלילה היא עלילה שקרית. המהלך כולו הוא עגום. לי, טוב. רק התחשלתי וגדלתי מהמשפט הזה. אני חושב שבעזרת השם גם למשפחתי טוב. לכולנו טוב, אבל אנחנו צריכים לתת את הדעת - איך דברים מתנהלים, מה השפיע ואיך השפיע ואיך פועלים כאן דברים. אני מודה לקב“ה בשמחה, אני חושב טוב ויודע שיהיה טוב“.
עו“ד שגיא אופיר, נציג פרקליטות המדינה ממחוז ירושלים, אמר לאחר גזר הדין: ”חשבנו וטענו שצריך להיות מאסר בפועל, אבל אנחנו לא מקלים ראש בעבודות שירות בנסיבות העניין. אנחנו מקווים שהעונש הזה יהווה מסר מרתיע ומסר מחזק לנפגעים פוטנציאליים אחרים“

*****************************
אבי בלום בחשיפה דרמטית: הרב שך הסכים בשנת 92 להסכם עם רפול ולפיו בתמורה למתן דיחוי לאלו שתורתם אומנותם יסכימו להקמת מסגרות צבאיות לחרדים שרוצים להתגייס והצבא אף יעודד את הגיוס בקרב החרדים והכל בהסכמת הרב שך מדובר במכה של ממש לפלג משערי חסד שרודפים את הגראי"ל כבר 20 שנה על שמסכים לאותו דבר שגם הרב שך הסכים.

*****************************
ח"כ אלעזר שטרן (התנועה) העלה שאילתא במליאת הכנסת וטען: "מדוע מאפשרים לתלמידי הישיבות חופשה ארוכה בת 76 יום לעומת חיילים לוחמים שיוצאים רק ל-20 ימי חופשה?"
 שטרן פנה לשר הביטחון משה (בוגי) יעלון ושאל אותו: "האם דעתך נוחה שבני הישיבות נמצאים באחריות הצבא וזוכים חופשה כזו?". יעלון השיב כי נושא החופשות ייבחן במסגרת התקנות שילוו את חוק הגיוס החדש, כשזה יחוקק.

*****************************
ריבלין בטוויטר: הקרע ביהדות התורה הופך להיות גלוי. חכ"י דגל התורה נעדרו במופגן מהצעת חוק ירושלים שהעלה ח"כ" ליצמן. הצעה שחוללה מהומה בשורות הקואליציה והממשלה.///-/// הבריחה של מקלב מהמליאה הייתה המביכה ביותר שכן הוא ניהל את הדיון ונמלט בהצבעה. המצלמות קלטו אותו נכנס בין הסבב הצבעה הראשון והשני, לקחת דבר מה שהוא שכח.

 *****************************
גפני על טענת ברקת שלא הייתה אפליה נגד חרדים בטיפול בסופה: בידינו עדויות רבות. ברמות ג', טרקטורים פילסו דרך לבי"ס ממ"ד 'אופק' וסירבו לפלס לבי"ס סמוך 'אוהל רחל' של החינוך העצמאי. היו מקרים רבים נוספים.
עוד מגפני: גם ח"כ ליצמן העיד בכנסת שטרקטורים פילסו בית ספר ממ"ד ברחוב ירמיהו ולא פילסו את ת"ת 'גור'. מדובר היה בשיטתיות. המוסדות החרדיים פשוט לא היו קיימים עבור העירייה.

*****************************
האגף לסיוע משפטי במשרד המשפטים עתר לבג"ץ בשמה של אישה הנמצאת בסכסוך גירושין בדרישה לבטל פסק דין של בית הדין הרבני הגדול, שקבע כי יש לחייב את האישה לאפשר לאבי בנה לבצע ברית מילה.
 בעתירה שהוגשה באמצעות עורכי הדין מרסלה וולף ואביגדור פלדמן נטען כי לבית הדין הרבני אין סמכות לדון בשאלת עריכתה של ברית המילה, בלי קשר לסוגיית הברית כמצוות דתית.

2 תגובות:

  1. כתושב רמת שלמה וכשכן של קריספל ..האיש הוא ערס אמיתי ... פרענק במלוא מובן המילה ולכן זה שהוא חונה ככה זה בגלל שבדם של כל ערס יש את הזילזול המוחלט של כללי נהיגה והתנהגות .. מה לעשות אבל זה המציאות..

    השבמחק
  2. הבעיה של הפרענקערסים שזה לא רק בנהיגה, אלא כמעט בהכל מכל כל. הצעירים יותר זכו להתעדן מעט בשל ההתערבבות הכללית הצעירים האשכנטוזים, אבל כפועל יוצא ומטבע הדברים גם הצעירים האשכנטוזים נהיו בשל כך קצת גרובע ו"ישראליים". בכל אופן למבוגרים יותר כמעט ולא ניתן לעשות הרבה. מעניין איך תראה היהדות בארץ ישראל בעוד עשור שנים, בוודאי איזשהו דבר אחר (ואחר כך עוד יגידו מסורת בידנו דור דור עד משה רבינו...)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.